بازیکنان تراکتور نشان دادند که می‌توانند هر تیمی را شکست بدهند
بازیکنان تراکتور نشان دادند که می‌توانند هر تیمی را شکست بدهند

سرمربی تیم تراکتور، کسب پیروزی مقابل پارس جنوبی را حاصل خودباوری شاگردانش دانست. به گزارش قلم پرس، محمد تقوی در نشست خبری بعد از بازی مقابل پارس جنوبی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین موضوعات باور به برد است، اظهارداشت: خیلی خوشبختم که بازیکنانم باور دارند که می‌توانند ببرند. وی در ادامه یادآور شد: […]

سرمربی تیم تراکتور، کسب پیروزی مقابل پارس جنوبی را حاصل خودباوری شاگردانش دانست.

به گزارش قلم پرس، محمد تقوی در نشست خبری بعد از بازی مقابل پارس جنوبی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین موضوعات باور به برد است، اظهارداشت: خیلی خوشبختم که بازیکنانم باور دارند که می‌توانند ببرند.
وی در ادامه یادآور شد: بازیکنی که یک هفته در ترکیب تیم بوده، در هتل متوجه شدیم که نمی‌تواند بازی کند.

سرمربی تراکتور در ادامه افزود: خوشبختانه همه بازیکنانم بزرگ هستند و نشان دادند که می‌توانند هر تیمی را شکست بدهند، حتی تیمی که در خانه خود شکست نخورده بود.

تقوی با بیان اینکه برخی‌ها گفتند من کری خوانده‌ام، در صورتی که من اصلاً کری نمی‌خوانم و گفتم که می‌خواهیم طلسم نباختن پارس جنوبی را بشکنیم، تصریح کرد: پارس جنوبی یکی از تیم‌های خوب لیگ است و با کنترل توپ توانستیم مقابل این تیم به هدف‌مان برسیم.
تقوی در واکنش به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه تیم متول تراکتورسازی تیم بی‌بضاعت پارس جنوبی را شکست داد، خاطرنشان کرد: متأسفم که به تیم‌تان بی‌بضاعت می‌گویید. پارس جنوبی تیم خوبی دارد و بدانید پول برد نمی‌آورد.

وی درخصوص جو ورزشگاه تختی جم نیز بیان داشت: بسیار عالی بود. اگر چه انتظار داشتم ورزشگاه پر شود، اما چون بازی اول هفته بود، نبود تماشاگر طبیعی بود.

تقوی در خاتمه درباره داوری دیدار پارس جنوبی جم – تراکتورسازی اظهار داشت: داور هیچ وقت بد نیست. شاید در جریان بازی، مربی به خاطر هیجان، اعتراض کند که طبیعی است، اما من هیچ وقت اعتراض نمی‌کنم.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر اینکه تراکتورسازی با وجود داشتن مهره‌های زیاد، نتوانست بازی شناوری انجام دهد، گفت: شناور یا غیرشناور ما بردیم.