بازگشت به چرخه تولید بلبرینگ‌سازی تبریز و توسعه با نوسازی ماشین‌آلات
بازگشت به چرخه تولید بلبرینگ‌سازی تبریز و توسعه با نوسازی ماشین‌آلات

[ad_1] استاندار آذربایجان‌ شرقی امروز (چهارشنبه) از کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز بازدید و در جریان روند نوسازی خطوط تولید آن پس از واگذاری قرار گرفت. به گزارش قلم پرس،از تبریز، استاندار آذربایجان‌ شرقی امروز (چهارشنبه) از کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز بازدید و در جریان روند نوسازی خطوط تولید آن پس از واگذاری قرار گرفت. عابدین خرّم که […]

[ad_1]


استاندار آذربایجان‌ شرقی امروز (چهارشنبه) از کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز بازدید و در جریان روند نوسازی خطوط تولید آن پس از واگذاری قرار گرفت.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، استاندار آذربایجان‌ شرقی امروز (چهارشنبه) از کارخانه بلبرینگ‌سازی تبریز بازدید و در جریان روند نوسازی خطوط تولید آن پس از واگذاری قرار گرفت.

عابدین خرّم که آبان ماه سال گذشته نیز با هدف عارضه‌یابی این واحد صنعتی مهم بازدیدی از آن داشت و طی چهار ماه گذشته پیگیری‌های خود برای احیا، نوسازی و به‌ظرفیت‌رسانی تولید در این مجموعه اقتصادی را دنبال کرده‌ است، در بازدید امروز به بررسی نتایج تصمیمات اتخاذشده و روند اجرایی آنها پرداخت.

وی ارتقای بهره‌وری را نخستین انتظار مدیریتی خود از مالک جدید بلبرینگ‌سازی تبریز اعلام کرد و خواستار تسریع در اقدامات موثر در این زمینه شد.

وی همچنین بر بهینه‌سازی مصرف انرژی در این واحد صنعتی تاکید کرد و بیان داشت: نهایتاً هدف افزایش تولید باید محقق شود.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید شخصاً جزئیات نوسازی خطوط تولید با تجهیز به ماشین‌آلات جدید، روند احداث دو خط تولید جدید و اقدامات برای تامین مواد اولیه را بررسی کرد.

وی همچنین به گفت‌وگو با کارگران این واحد صنعتی پرداخت که حکایت از رضایت‌مندی و همراهی ایشان در مسیر بازگرداندن بلبرینگ‌سازی به مسیر توسعه داشت.

اشتغال ۸ هزار نفری در عرض ۱.۵ سال و تولید روزانه ۵۰ هزار قطعه بلبرینگ و ۵۰ هزار قطعه سوپاپ از اهداف مشخص شده برای این واحد صنعتی است.

انتهای پیام/


[ad_2]