بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از چند واحد‌ تولیدی در شهرستان شبستر
بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از چند واحد‌ تولیدی در شهرستان شبستر

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از چند واحد‌ تولیدی در شهرک صنعتی بعثت، شهرک سرمایه‌گذاری خارجی و شهرک کارآفرینان آذربایجان خاوری بازدید کرد. محمد کلامی در این بازدیدها گفت: رقابت برای صنعتی شدن در کل کشور  وجود دارد و تمامی استان‌ها برای ایجاد و حمایت […]


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از چند واحد‌ تولیدی در شهرک صنعتی بعثت، شهرک سرمایه‌گذاری خارجی و شهرک کارآفرینان آذربایجان خاوری بازدید کرد.

محمد کلامی در این بازدیدها گفت: رقابت برای صنعتی شدن در کل کشور  وجود دارد و تمامی استان‌ها برای ایجاد و حمایت از واحدهای صنعتی تلاش مضاعفی می‌کنند و اگر به این موضوع کم‌توجهی کنیم از قافله عقب می‌مانیم.

وی ابراز خرسندی کرد که اکثر واحدهای صنعتی استان طرح‌های توسعه دارند و مدیریت استان نیز جهت رفع موانع توسعه آنها تصمیمات لازم را اتخاذ کرده است.

کلامی با اشاره به ظرفیت بالای واحدهای صنعتی شهرستان شبستر ابراز امیدواری کرد این شهرستان به قطب صنعتی استان تبدیل شود.

در پایان این بازدید‌ها، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید تشکیل و مشکلات واحد‌های تولیدی مطرح و تصمیمات لازم جهت حل مشکلات آنها اتخاذ شد.