بازدید معاون قضایی دادگستری کل آذربایجان شرقی از مراکز نگهداری کودکان و زنان بی سرپرست و بد سرپرست تبریز
بازدید معاون قضایی دادگستری کل آذربایجان شرقی از مراکز نگهداری کودکان و زنان بی سرپرست و بد سرپرست تبریز
سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی از مراکز نگهداری از کودکان و زنان بی سرپرست و بد سرپرست تبریز بازدید کرد.

به گزارش قلم پرس، همزمان با آغاز هفته قوه قضاییه و برنامه ریزی های انجام شده جهت بازدید از مراکز حمایتی و پشتیبانی استان ، آقای احمد موقری سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی به همراه معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان از یکی از مراکز نگهداری از کودکان و زنان بی سرپرست و بد سرپرست تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان بازدید کردند.

در این دیدار در خصوص مشکلات مربوط به مسائل حمایتی، اجتماعی و قضائی مددجویان در حوزه زنان کارآفرین برای زنان بدسرپرست، بی سرپرست و همچنین تسهیل اشتغال آنان و سایر حمایت های قضایی در مورد موضوعات مرتبط با زنان به گفت و گو پرداخت و دستورات لازم در این زمینه صادر گردید.

همچنین در بازدید از مرکز نگهداری و حمایت از کودکان کار ضمن گفت و گوی مستقیم با کودکان حاضر در مرکز در خصوص محورهای تسهیل حمایت های قضایی از کودکان و خانواده آنان، افزایش تعامل و همکاری با دستگاه های ذیربط و سایر مسایل مرتبط با مسئولین مرکز نگهداری از کودکان کار و خیابانی رایزنی نمودند.

در حاشیه این بازدید سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان به صورت چهره به چهره با کارکنان و مددجویان حاضر در این مرکز گفت و گو و مشکلات آن ها را بررسی کرد.

  • نویسنده : علی سلیمی