بازدید سلطانی‌فر از تمرین‌های تیم ملی وزنه‌برداری
بازدید سلطانی‌فر از تمرین‌های تیم ملی وزنه‌برداری

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در بازدید از تمرین‌های تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: با توجه به گزارش‌هایی که دریافت کردم و بازدیدهای که مسئولان ورزش کشور به صورت مستمر از رشته‌های مختلف از جمله وزنه‌برداری داشتند و همچنین مواردی که از سوی رییس فدراسیون و سرمربی […]

به گزارش ایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در بازدید از تمرین‌های تیم ملی وزنه‌برداری ایران گفت: با توجه به گزارش‌هایی که دریافت کردم و بازدیدهای که مسئولان ورزش کشور به صورت مستمر از رشته‌های مختلف از جمله وزنه‌برداری داشتند و همچنین مواردی که از سوی رییس فدراسیون و سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در جلسات ستاد عالی بازی‌های المپیک مطرح شده، اگرچه دو سهمیه برای المپیک بیشتر نداریم، که انشاالله قطعی هم خواهد شد، شانس مدال‌های خوش‌رنگی داریم و انتظار مردم هم از رشته‌های وزنه‌برداری، کشتی و تکواندو در المپیک بالا است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: تلاش ما بر این است که بتوانیم بهترین امکانات و پشتیبانی را فراهم کنیم تا موانع و مشکلات موجود را در اعزام‌ها و اردوها حل کرده و تاکنون هم به لطف خداوند و تلاش مجموعه ورزش کشور، فدراسیون وزنه‌برداری، کادر فنی و قهرمانان شرایط خوبی به وجود آمده است و من خیلی امیدوارم دو مدال خوش‌رنگ از وزنه‌برداری در المپیک به ارمغان آید.

مسعود سلطانی‌فر ورزش را بهترین عرصه برای سرمایه‌گذاری با هدف شادکردن دل میلیون‌ها ایرانی دانست و اظهار کرد: مدال‌های ورزشکاران در رویدادهای جهانی، آسیایی و المپیکی باعث شادی و نشاط ده‌ها میلیون ایرانی می‌شود که هیچ عرصه‌ای در شادکردن مردم با عرصه ورزش قابل قیاس نیست.

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به رسالتی که نسبت به مردم و قهرمانان داریم تلاش‌مان این است که با وجود محرومیت‌ها و محدودیت‌ها نیازهای ورزشکاران المپیکی را برطرف کنیم و تاکنون هم کم نگذاشتیم.

او با بیان این که پاداش قهرمانان سال ٩٨ پرداخت شده است، توضیح داد: سال ٩٩ به دلیل دوران پاندمی کرونا رویداد خاصی برگزار نشد ولی برای مدال‌های المپیکی پاداش مناسبی را اعلام می‌کنیم تا قهرمانان با انگیزه بیشتری تمرینات و دوران آماده‌سازی را سپری کنند.

وزیر ورزش و جوانان گفت: وزنه‌برداران پس از قطعی‌شدن سهمیه‌های المپیکی، کمک هزینه ماهانه پنج میلیون تومان را برای مدت ١٨ ماه دریافت خواهند کرد و این مهم شامل همه ورزشکارانی که سهمیه المپیک را به دست می‌آورند، خواهد شد.

سلطانی‌فر تاکید کرد: نهایت تلاش و حمایت را از قهرمانان و المپیکی‌ها انجام می‌دهیم تا با بهترین امکانات، بهترین نتیجه هم برای مردم به ارمغان آید.

انتهای پیام