بازدید سرزده شهردار تبریز از سازمان مدیریت پسماند
بازدید سرزده شهردار تبریز از سازمان مدیریت پسماند

به گزارش قلم پرس، شهردار تبریز در این بازدید با اشاره به اقدامات مطلوب سازمان مدیریت پسماند گفت: خوشبختانه امروز شاهد مدیریت منسجم و یکپارچه در حوزه خدمات شهری و مدیریت پسماند در کلان شهر تبریز هستیم. ایرج شهین باهر افزود: طی چند سال اخیر اقدامات مناسبی از جمله عملیاتی اجرایی بزرگترین پروژه زیست‌محیطی کشور در […]

به گزارش قلم پرس، شهردار تبریز در این بازدید با اشاره به اقدامات مطلوب سازمان مدیریت پسماند گفت: خوشبختانه امروز شاهد مدیریت منسجم و یکپارچه در حوزه خدمات شهری و مدیریت پسماند در کلان شهر تبریز هستیم.

ایرج شهین باهر افزود: طی چند سال اخیر اقدامات مناسبی از جمله عملیاتی اجرایی بزرگترین پروژه زیست‌محیطی کشور در مرکز دفن بهداشتی زباله، تجهیز ماشین آلات و ایمنی و رفاه پاکبانان از سوی این سازمان آغاز شده که به طور حتم تاثیرات مثبت آن بر توسعه کلان شهر تبریز و بهبود خدمات ارائه شده از سوی شهرداری تبریز کاملا مشهود خواهد بود.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به لزوم رفع ایرادات و مشکلات فعالیت پیمانکاران این حوزه خاطر نشان کرد: با توجه به تولید روزانه بیش از هزار تن پسماند شهری در کلان شهر تبریز، تسریع در عملیات‌های انتقال و دفن زباله در طول شبانه روز ضروری است.