بازدید ستوده‌نژاد از ورزشگاه یادگار امام (ره)
بازدید ستوده‌نژاد از ورزشگاه یادگار امام (ره)

مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در نخستین روز کاری خود از ورزشگاه بزرگ تبریز دیدار کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه از مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) بازدید کرد. مسائل عمرانی، نیمکت ذخیره‌ها و فضاسازی فرهنگی از مهم‌ترین موضوعات […]



مدیر کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی در نخستین روز کاری خود از ورزشگاه بزرگ تبریز دیدار کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، حبیب ستوده‌نژاد مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه از مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) بازدید کرد.

مسائل عمرانی، نیمکت ذخیره‌ها و فضاسازی فرهنگی از مهم‌ترین موضوعات مطرح شده در این بازدید بود.

ستوده‌نژاد در این بازدید از رختکن‌های یادگار امام (ره) و چمن استادیوم نیز بازدید کرد.

همچنین ستوده‌نژاد مدیر اداره‌کل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی  امروز یکشنبه ۲۸ فروردین ماه با حضور در دفتر فنی و مهندسی اداره‌کل ورزش و جوانان استان با شرفشاهی رئیس دفتر فنی و مهندسی و کارکنان این دفتر دیدار کرد.

ستوده‌نژاد در این جلسه گفت: رفع نواقص اماکن ورزشی استان به ویژه مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام گیرد تا ورزشکاران و هوادارانی که از خدمات ما بهره‌مند می‌شوند، با آرامش و آسودگی خاطر از این خدمات استفاده کنند.

او ادامه داد: از ظرفیت‌های شرکت تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی باید استفاده کنیم و براساس برنامه‌ای که داریم بهبود وضعیت اماکن را به جد پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷/س