بازدید از پیش اعلام نشده رئیس کل محاکم از مجتمع قضایی شهید مدرس
بازدید از پیش اعلام نشده رئیس کل محاکم از مجتمع قضایی شهید مدرس

خبرگزاری میزان – یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از همه شعب و قسمت‌های مختلف مجتمع قضایی شهید مدرس بصورت از پیش اعلام نشده بازدید و به صورت چهره به چهره با مراجعین، همکاران قضایی و اداری دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار که با […]

خبرگزاری میزان – یحیی جعفری، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی از همه شعب و قسمت‌های مختلف مجتمع قضایی شهید مدرس بصورت از پیش اعلام نشده بازدید و به صورت چهره به چهره با مراجعین، همکاران قضایی و اداری دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار که با نشست علمی تخصصی همکاران قضایی مجتمع مصادف شد، رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران با حضور در این نشست و استماع نظرات قضات، ضمن تشکر از زحمات و خدمات صورت گرفته، مجتمع قضایی شهید مدرس را از حیث فعالیت‌های فرهنگی موفق توصیف کرد و این مجتمع را یکی از مجتمع‌های آرام، روان و بدون چالش جدی برشمرد.

 

بیشتر بخوانید:

وی با اشاره به ضرورت نظارت بر عوامل زیر مجموعه، توجه به عملکرد کمی در طول ماه را خواستار شد.

جعفری سپس با حضور در تمامی شعب و دیدار چهره به جهره با قضات و کارکنان اداری، نظرات آنان را استماع کرد و موارد ضروری را جهت پیگیری به مسئولان مجتمع اعلام داشت.

انتهای پیام/