ایجاد مراکز پزشکی در نقاط حاشیه‌نشین در کاهش بار ترافیک درون‌شهری موثر است
ایجاد مراکز پزشکی در نقاط حاشیه‌نشین در کاهش بار ترافیک درون‌شهری موثر است

به گزارش قلم پرس، دکتر بهمن نقی‌پور در حاشیه بازدید از منطقه حاشیه نشین ترلان دره‌سی اظهار داشت: طی بازدیدهایی که با حضور شهردار تبریز و دکتر پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی انجام شد، طرح‌های بهداشت و درمان در مناطق محروم مورد بررسی قرار گرفت. وی افزود: با توجه به اینکه در برخی […]

به گزارش قلم پرس، دکتر بهمن نقی‌پور در حاشیه بازدید از منطقه حاشیه نشین ترلان دره‌سی اظهار داشت: طی بازدیدهایی که با حضور شهردار تبریز و دکتر پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی انجام شد، طرح‌های بهداشت و درمان در مناطق محروم مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به اینکه در برخی مناطق محروم دانشگاه علوم پزشکی تبریز، مرکز پزشکی رسمی نداشته و تنها درمانگاه ویژه دانشگاه علوم پزشکی مرکز پزشکی شیخ الرئیس و برخی کلینیک‌های رسمی در برخی مناطق شهر است به دنبال اجرای طرحی با مشارکت شهرداری تبریز در مناطق حاشیه‌نشین هستیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: تلاش داریم کلینیک‌های ویژه دانشگاه در نقاط محروم مسقر شوند و ضمن تسهیل در دسترسی ساکنان مناطق حاشیه‌نشین به موضوع بهداشت و درمان و کاهش هزینه‌های رفت و آمد، مشکلات ترافیکی درون شهری تا حدودی رفع شود.

وی ادامه داد: طرح‌های مطرح شده در سه فاز اجرا خواهد شد که در فاز اول طی بازدیدهایی که به همراه شهردار تبریز انجام شد گفت و گوهایی مطرح شده و شهردار تبریز برای همکاری در اجرای این طرح‌ها اعلام آمادگی کرد.