ایجاد فرصت‌های شغلی اولویت نخست دولت سیزدهم در شهرستان است
ایجاد فرصت‌های شغلی اولویت نخست دولت سیزدهم در شهرستان است

[ad_1] فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: کار آفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان بیکار اولویت برنامه های دولت سیزدهم است که این موضوع در شهرستان هم به شدت در دستور کار قرار دارد. داود اسدیان در جلسه کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان اظهار داشت: مراغه از شهرستان‌های است که متاسفانه بیشترین آمار بیکاری را […]

[ad_1]

فرماندار ویژه شهرستان مراغه گفت: کار آفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان بیکار اولویت برنامه های دولت سیزدهم است که این موضوع در شهرستان هم به شدت در دستور کار قرار دارد.

داود اسدیان در جلسه کارگروه اشتغال و کارآفرینی شهرستان اظهار داشت: مراغه از شهرستان‌های است که متاسفانه بیشترین آمار بیکاری را دارد و از این رو دولت مردمی سیزدهم ایجاد فرصت‌های شغلی، اشتغالزایی، توسعه کارگاه‌های کارآفرینی را مورد تاکید قرار داده است.

وی بیان کرد:سهم مراغه امسال از محل مشاغل خانگی ۱۰ میلیارد تومان بوده که تخصیص یافته و این میزان نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

فرماندار مراغه در ادامه از دستگاه‌های اجرایی خواست نسبت به جذب سهم اشتغال شهرستان اهتمام جدی داشته باشند و تاکید کرد: مراغه باید جزو اولین شهرستان‌های استان باشد که بیشترین تسهیلات اشتغالزایی را جذب کند.

اسدیان افزود : از امروز تمام توان خود را بکار خواهیم گرفت تا تسهیلات اشتغال بیشتزی جذب شود.

یونس طاهری  نیزدرجلسه کارگروه اشتغال مراغه اظهار کرد: ۱۲۷ میلیارد تومان به مشاغل خانگی در آذربایجان‌شرقی تخصیص یافته است.

وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال آذربایجان‌شرقی امسال ۵۶ درصد افزایش یافته است، افزود: این تسهیلات در قالب اشتغال، پیشران و پشتیبان پرداخت می‌شود.

طاهری با بیان اینکه بیش از ۷ هزار نفر از جمعیت جوان مراغه  بیکار هستند، متذکر شد: نرخ بیکاری شهرستان ۸ درصد است.
 

[ad_2]