ایجاد درآمد پایدار شهری، یکی از عوامل دستیابی به اهداف شهرداری و شورای شهر است
ایجاد درآمد پایدار شهری، یکی از عوامل دستیابی به اهداف شهرداری و شورای شهر است

[ad_1] مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر تغییر نگرش در مدیریت امور شهری، ایجاد درآمد پایدار شهری را یکی از عوامل دستیابی به اهداف شهرداری و شورای شهر دانست. مرتضی موحدنیا در همایش شهرداران و اعضای شوراهای شهر شهرستان‌های میانه، سراب، بستان‌آباد، هشترود و چاراویماق، افزود: برای خارج شدن از […]

[ad_1]

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با تاکید بر تغییر نگرش در مدیریت امور شهری، ایجاد درآمد پایدار شهری را یکی از عوامل دستیابی به اهداف شهرداری و شورای شهر دانست.

مرتضی موحدنیا در همایش شهرداران و اعضای شوراهای شهر شهرستان‌های میانه، سراب، بستان‌آباد، هشترود و چاراویماق، افزود: برای خارج شدن از وضعیت فعلی، تحول در امور شهری و تحقق مطالبات مردم باید از سرمایه های بخش خصوصی و سرمایه گذاران بهره ببریم.
 
وی، تهیه بسته­های سرمایه­گذاری شهری جهت جذب سرمایه­گذاران برای اجرای پروژه­های مختلف را از مهم‌ترین وظایف شوراها و شهرداری‌ها برای رونق اقتصاد و اشتغال ذکر کرد و گفت: اگر شهرداری طرحی درآمدزا ارائه کند تسهیلات بدون سود به شهرداری تعلق خواهد گرفت.
 
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی همچنین ایجاد شهرک‌های ویلایی از سوی شهرداری­ها و شوراها و واگذاری آنها به مردم را سبب سوددهی برای هزینه در توسعه و عمران شهرها عنوان کرد.
 
فرماندار میانه نیز در این همایش بر ضرورت تقویت شوراها و شهرداری ها همچنین توجه به عمران و توسعه شهری در راستای رونق اقتصاد و اشتغال تاکید کرد.
 
مسعود سعادتی از حوزه معاونت عمرانی استانداری بویژه دفتر امور شهری و روستایی خواست تا یاری رسان شوراها از منظر کارشناسی و تقویت روحیه و انگیزه در آنان باشند.
 
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی همچنین از پروژه‌های میدان دواب شهر میانه، کشتارگاه شهرداری میانه و کشتارگاه بخش خصوصی این شهرستان و پل روگذر در دست ساخت میانه بازدید کرد.

[ad_2]