اگر مشابه زلزله اخیر مبانه در تبریز رخ دهد، پس از اتفاق نمی توان کاری کرد
اگر مشابه زلزله اخیر مبانه در تبریز رخ دهد، پس از اتفاق نمی توان کاری کرد
عضو شورای اسلامی شهر تبریز از تلاش های شهردار تبریز در خصوص ایجاد فضای سبز و توجه به معضل حاشیه نشینی قدردانی کرد.

به گزارش قلم پرس، محرم محمدزاده در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به تلاش های ایرج شهین باهر، شهردار تبریز در گسترش فضای سبز و احداث پارک ها، گفت: باغ شهر تبریز تبدیل به یک محل مطمئن برای حضور خانواده ها و تفریح کودکان شده است و می توان ادعا کرد که این پارک برای شهر تبریز یک آبرو محسوب می شود. امیدوارم تعداد چنین پارک ها و باغ هایی در ادامه بازهم بیشتر شود.

او ادامه داد: در دوره قبلی شهرداری، احداث زیرگذر و روگذر در اولویت بود اما در دوره فعلی، شهردار تبریز به فضای سبز توجه بیشتری دارد چراکه اهمیت فضای سبز به لحاظ فرهنگی بالا است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز همچنین با اشاره به موضوع مهم حاشیه نشینی در تبریز، عنوان کرد: زلزله ای که اخیرا در شهرستان میانه رخ داد، موجب خسارات زیادی به اهالی شد و هم اکنون این افراد زندگی بسیار سختی را در سرمای زمستان در زیر چادر دارند.

او افزود: اگر مشابه چنین اتفاقی در تبریز رخ دهد، پس از اتفاق نمی توان کاری کرد و باید از قبل به فکر مقابله با خسارات ناشی از زلزله بخصوص در مناطق حاشیه نشین باشیم.

محمدزاده در عین حال از توجه و تلاش های ایرج شهین باهر در موضوع حاشیه نشینی تشکر کرد و گفت: شهردار تبریز در خصوص حاشیه نشینی تلاش خوبی دارد اما نهادهای ذیربط دیگر متاسفانه به کندی کار می کنند و چنانچه در این امر تسریع نشود، هنگام وقوع زلزله یا اتفاقی دیگر خسارات جبران ناپذیری به این منطقه و اهالی آن وارد خواهد شد.