اگر سلیمانی‌ها نبودند امروز ایران اسلامی وجود نداشت
اگر سلیمانی‌ها نبودند امروز ایران اسلامی وجود نداشت

به گزارش قلم پرس از تبریز، سردار اصغر عباسقلیزاده در مراسمی که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا«س» از سوی شرکت عمران شهر جدید سهند برگزار شده بود، اظهار داشت: قرآن کریم در مقابل دشمنان سرسخت بودن و در برابر مومنین رئوف  بودن را از خصوصیات […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، سردار اصغر عباسقلیزاده در مراسمی که به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا«س» از سوی شرکت عمران شهر جدید سهند برگزار شده بود، اظهار داشت: قرآن کریم در مقابل دشمنان سرسخت بودن و در برابر مومنین رئوف  بودن را از خصوصیات انسان های کامل نام برده است که این دو خصوصیات در سردار سلیمانی نمود عینی داشت.

 وی دشمن شناسی را از دیگر خصوصیات بارز این شهید نام برد و گفت: وقتی داعش با نام اسلام و شعار الله و اکبر و با هدف نابودی این دین قد علم کرد رهبر معظم انقلاب این فتنه را فهمید و سردار سلیمانی نابودی دشمن را یک تکلیف دانست و به مقابله با داعش پرداخت.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به این که عده‌ای می‌گفتند سوریه به ما چه ربطی دارد و یا مدافعین حرم برای حمایت از بشار اسد به سوریه رفتند، گفت: داعش نقشه نابودی اسلام را از هندوستان تا افریقا در سر می پروراند و با نام اسلام و به کام آمریکا قصد فتح عراق و سوریه و سپس ایران را داشت و اگر سلیمانی ها نبودند امروز ایران اسلامی وجود نداشت.

وی گفت: امروز دشمنان سردار سلیمانی نیز از وی با احترام یاد می کنند.

جواد رحمتی معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بعد از رحلت امام راحل تلخ ترین خبر شهادت سردار سلیمانی بود.

وی گفت: شهید سردار سلیمانی به کمال رشد رسیده بود و امروز نمی توان جایگزینی برای وی پیدا کرد.
 
رحمتی افزود: سردار سلیمانی فردی استراتژیک و آشنا به تحولات منطقه بود.

وی در ادامه به شایعات فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در شبکه های اجتماعی مسایل زیادی مطرح می شود که اساسا دروغ است و باید قدر یادگاران دفاع مقدس و شهدای حرم را بدانیم.

معاون عمرانی استاندار افزود: نباید هر کوتاهی و قصور مسئولان را به مسائل دیگر ربط دهیم بویژه که در این مسایل منافع کشور مطرح باشد.

وی افزود: جوانان بحث های توسعه ای را سیاسی نکنند و باید وحدت و یکپارچگی را حفظ و از هرگونه تفرقه افکنی دوری کرد.

رحمتی گفت: اگر به جوانان به اندازه توانایی، تجربه و تعهد او کار بدهیم قطعا نظام با قدرت و قوت خود ادامه می یابد.
 
فرماندار اسکو نیز در این مراسم از معاون عمرانی استاندار خواست با توجه به پتانسیل های گردشگری شهر سهند توجه ویژه ای به این شهر شود.
حسین فیروزی افزود: مردم شهر سهند در تمام صحنه های انقلاب و فرهنگی حضور فعالی دارند.
 
در این مراسم که آقای عباس پورحسن» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران  و نیز دکتر فتح زاده معاون برنامه ریزی، سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز حضور داشتند ضمن مدیحه سرایی به مناسبت شهادت دخت گرامی پیامبر و شهید سردار سلیمانی، برنامه های ویژه از جمله تواشیح، قرائت قاریان بین المللی، رونمایی از کلیپ ام الشهدا، گروه سرود، رونمایی از کتاب «با بوی سیب می آید» حاوی خاطرات شهید ظهر عاشورا «شهید نومی گلزار» برگزار و از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم شهید حامد جوانی، شهید وحید نومی گلزار ، شهیدان مهدیپور و خلیل پورنهر تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/۶۰۰۲۶