اکبر ایمانی: برای قهرمانی می‌جنگیم
اکبر ایمانی: برای قهرمانی می‌جنگیم

هافبک تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر می‌‌‌جنگد و برای این منظور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. به گزارش قلم پرس، اکبر ایمانی بعد از پیروزی تراکتورسازی مقابل سپاهان عنوان کرد:‌خداراشکر بازی خوبی انجام دادیم. هردو تیم در این مسابقه برای برد بازی می‌کردند و می‌خواستند فوتبال بازی کنند. زمین هم خوب […]

هافبک تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش برای قهرمانی در لیگ برتر می‌‌‌جنگد و برای این منظور از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

به گزارش قلم پرس، اکبر ایمانی بعد از پیروزی تراکتورسازی مقابل سپاهان عنوان کرد:‌خداراشکر بازی خوبی انجام دادیم. هردو تیم در این مسابقه برای برد بازی می‌کردند و می‌خواستند فوتبال بازی کنند. زمین هم خوب بود و توانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم. من گفته بودم که سپاهان با امتیاز به اصفهان برنمی‌گردد که خداراشکر این اتفاق افتاد و ۳ امتیاز را گرفتیم. ما دیگر برای قهرمانی می‌جنگیم.

وی درباره استقبال کمتر هواداران تراکتور از بازی با سپاهان تاکید کرد: در این سرمای هوا دست هواداران درد نکند که به ورزشگاه آمدند. واقعا شرمنده‌مان کردند. امروز هم به صورت ویژه من را تشویق کردند و باعث شد با تمام وجود برای موفقیت تلاش کنم.

هافبک تراکتورسازی درباره اینکه با شعاری او را تشویق کردند که در گذشته مهدی کیانی تشویق می‌شد، بیان کرد: دست آنها درد نکند. به من لطف دارند. انشاالله با تمام وجود برای قهرمانی تراکتورسازی تلاش می‌کنم و امیدوارم در پایان فصل جشن بگیریم.

ایمانی درباره اینکه تراکتورسازی با پرسپولیس و پدیده در تبریز بازی دارد، گفت: من جدول بازی ها را نگاه کردم و بازی‌های ما به نظر آسان‌تر از سایر مدعیان قهرمانی است. مطمئن باشید پرسپولیس و پدیده نیز بدون امتیاز تبریز را ترک می‌کنند و انشاالله با این بردها پیروز می‌شویم.

منبع: ورزش سه