او یک فرشته بود/هنرنمایی ستاره جوان تراکتور در کافا
او یک فرشته بود/هنرنمایی ستاره جوان تراکتور در کافا

تیم ملی زیر ۱۹ سال کشورمان امروز (جمعه) در اولین دیدار خود در تورنمنت بین المللی کافا ۲۰۲۲ تاجیکستان مقابل ازبکستان قرار گرفت. به گزارش قلم پرس،از تبریز، شاگردان عبد الصمد مرفاوی در اولین دیدار خود در تورنمنت بین المللی کافا ۲۰۲۲ تاجیکستان در مقابل ازبک ها قرار گرفته و تا دقایق پایانی با دو […]



تیم ملی زیر ۱۹ سال کشورمان امروز (جمعه) در اولین دیدار خود در تورنمنت بین المللی کافا ۲۰۲۲ تاجیکستان مقابل ازبکستان قرار گرفت.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، شاگردان عبد الصمد مرفاوی در اولین دیدار خود در تورنمنت بین المللی کافا ۲۰۲۲ تاجیکستان در مقابل ازبک ها قرار گرفته و تا دقایق پایانی با دو گل از حریف خود عقب افتاده بودند که با ورود امیر ابراهیم زاده ستاره جوان و آینده دار تیم فوتبال تراکتور به زمین مسابقه این بازیکن توانست مانع باخت تیم ملی شده و نتیجه ۲ بر ۰ باخت را با تساوی عوض کند.

بازیکن خوش آتیه فوتبال آذربایجان از دقیقه ۸۶ یه عنوان یار تعویضی وارد زمین شد و در دقیقه ۸۸ با کسب یک ضربه پنالتی و در دقیقه ۹۰ با به ثمر رساندن گل دوم و تساوی بخش، تیم ملی زیر ۱۹ سال فوتبال کشورمان را از باخت در اولین دیدار خود در رقابت های کافا نجات دهد.

امیر شهیم دیگر مهاجم تبریزی تیم ملی زیر ۱۹ سال فوتبال کشورمان و محمدرضا ترابی دیگر بازیکن تبریزی در این مسابقه از ابتدای بازی برای تیم ملی کشورمان به میدان رفت.

انتهای پیام/۶۰۰۱۷