اولین هایپر استار شمالغرب کشور در عتیق راه اندازی می شود
اولین هایپر استار شمالغرب کشور در عتیق راه اندازی می شود

به گزارش قلم پرس، در این جلسه که به میزبانی مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان و با حضور مدیران ارشد شرکت هایپر استار به عنوان سرمایه گذار، توسعه دهنده و همچنین بهره بردار مراکز تجاری تفریحی زنجیره ای صورت گرفت، هر دو طرف به بررسی ابعاد مختلف حضور هایپراستار در مگاپروژه عتیق پرداخته و مقرر […]

به گزارش قلم پرس، در این جلسه که به میزبانی مدیرعامل شرکت عمران و توسعه آذربایجان و با حضور مدیران ارشد شرکت هایپر استار به عنوان سرمایه گذار، توسعه دهنده و همچنین بهره بردار مراکز تجاری تفریحی زنجیره ای صورت گرفت، هر دو طرف به بررسی ابعاد مختلف حضور هایپراستار در مگاپروژه عتیق پرداخته و مقرر شد طی جلسات آتی در این خصوص، توافقات بیشتری انجام گیرد.
عباسی ضمن اعلام آمادگی شرکت عمران و توسعه آذربایجان در جهت اجرای این پیشنهاد گفت: این موضوع در راستای رفاه شهروندان و توسعه مگاپروژه عتیق بوده و امیدواریم بعد از ارزیابی های لازم در این خصوص اقدام شود. 
هایپراستار از پویاترین و به روزترین هایپرمارکت های ایران است که در سال ۲۰۰۹ اولین شعبه خود را در غرب تهران افتتاح کرده و در حال حاضر دارای ۲۰ شعبه در سراسر ایران است. هدف کلی هایپراستار ارائه محصولات متنوع با کیفیت بالا و قیمت مناسب به مصرف کننده است.