انهدام شبکه فساد و ترویج بی‌بندوباری در فضای مجازی
انهدام شبکه فساد و ترویج بی‌بندوباری در فضای مجازی

[ad_1] رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از شناسایی و انهدام شبکه‌ فساد و ترویج بی بندوباری در فضای مجازی خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، محسن محمودی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: در راستای مقابله با ناهنجارهای اجتماعی و مقابله با افراد متخلف در فضای مجازی، کانالی در […]

[ad_1]


رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی از شناسایی و انهدام شبکه‌ فساد و ترویج بی بندوباری در فضای مجازی خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، محسن محمودی بعد از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران  اظهار کرد: در راستای مقابله با ناهنجارهای اجتماعی و مقابله با افراد متخلف در فضای مجازی، کانالی در یکی از شبکه های اجتماعی که اقدام به انجام تبلیغات غیرمجاز، غیراخلاقی و مخالف با عفت عمومی و هنجارهای اجتماعی فعالیت می کرد مورد رصد کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با توجه به مستندات موجود در فضای مجازی و پس از بررسی‌ها و تحقیقات صورت گرفته، گرداننده و عوامل این کانال که بیش از چند هزار دنبال کننده و عضو داشت با اقدام به موقع پلیس مورد شناسایی قرار گرفت.

این مقام انتظامی ‌در ادامه  از دستگیری متهمان این پرونده خبر داد و گفت: پس از تلاش چند روزه کارشناسان پلیس فتا استان و با هماهنگی مقام قضایی ۶ نفر از سرشبکه‌ و عوامل این پرونده در چند مرحله و با عملیات های متعدد دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

محمودی تصریح کرد: متهمان پرونده پس از حضور در پلیس فتا و در مواجهه با مستندات موجود و ادله کافی به اعمال خود اقرار و ابراز پشیمانی نمودندکه در ادامه متهمان به همراه پرونده قضائی جهت رسیدگی و پاسخگویی به قانون به دادسرا منتقل گردیدند.

این مقام انتظامی به متخلفان فضای مجازی هشدار داد و گفت: افرادی که بخواهند با ترفندهای مختلف و با انتشار محتواهای نامتعارف باعث رواج بی بند و باری وفساد در فضای مجازی و جامعه شوند پلیس فتا با همکاری دستگاه قضائی با آنها برخوردی قاطع و قانونی خواهد داشت.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان شرقی به شهروندان توصیه کرد:کاربران فضای مجازی حتما توجه داشته باشند که از بارگذاری محتوایی که مغایر با عرف جامعه می باشد در شبکه های اجتماعی خودداری کرده و مراقب اطلاعات و تصاویر خصوصی خود باشند.

وی بیان داشت:سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir وهمچنین شماره تماس ۰۹۶۳۸۰  آماده دریافت گزارش‌های مردمی بوده و به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به سئوالات شهروندان در سراسر کشور می باشد.

پایان پیام/


[ad_2]