انفعال رسانه در واقع میدان دادن به رسانه‌های معاند خواهد بود
انفعال رسانه در واقع میدان دادن به رسانه‌های معاند خواهد بود

به گزارش قلم پرس از تبریز، سردار عباسقلیزاده در دیدار با شورای سیاستگذاری بسیج رسانه استان اظهار داشت: امروز جامعه ما در مسائل مختلف به اقناع سازی نیاز دارد و رسانه بزرگترین ابزار برای اقناع افکار عمومی است.  فرمانده سپاه عاشورا افزود: رسانه نباید انفعالی عمل کند. انفعال رسانه در واقع میدان دادن به رسانه […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، سردار عباسقلیزاده در دیدار با شورای سیاستگذاری بسیج رسانه استان اظهار داشت: امروز جامعه ما در مسائل مختلف به اقناع سازی نیاز دارد و رسانه بزرگترین ابزار برای اقناع افکار عمومی است. 

فرمانده سپاه عاشورا افزود: رسانه نباید انفعالی عمل کند. انفعال رسانه در واقع میدان دادن به رسانه های معاند خواهد بود. از این رو رسانه های استان برای تقویت وحدت ملی، افزایش امید و همچنین پیگیری مطالبات مردم باید نقش خود را به بهترین شکل ایفا کند. 

سردار عباسقلیزاده با ابراز رضایت از مشی رسانه‌های مکتوب، خبرگزاری‌ها و رسانه‌های برخط استان گفت: رسانه‌های استان همواره همراه و همگام با سیاست‌های کلی نظام و انقلاب بوده‌اند. 

وی اصحاب رسانه را به هوشمندی و عدم خودسانسوری توصیه کرده و گفت: در مقابل دشمنی که به کمتر از نابودی نظام و کشور راضی نمی‌شود، باید مسئولانه و از موضع فعال با حوادث و رویدادها مواجه شوید.

فرمانده سپاه عاشورا با تاکید بر ضرورت تقویت رسانه و تولید محتوا گفت: رسانه ها و فعالان فضای مجازی استان باید ذائقه مخاطب را بشناسند و هدفمند عمل کنند.

سردار عباسقلیزاده با اشاره به ایام شهادت سردار سلیمانی گفت: حاج قاسم نفوذ و تاثیر عجیبی در بین رزمندگان و فرماندهان جبهه مقاومت داشت. به زبان عربی کاملاً مسلط بود و بشدت مسائل امنیتی را رعایت می کرد. کاملاً مورد احترام فرماندهان روسی و سوری بود. اعجاز درایت و شجاعت سردار سلیمانی موجب پیشرفت مقاومت و عقب زدن دشمن در همه جبهه‌های درگیری شد.

انتهای پیام/