انجام ۶۹۶۹ عملیات اورژانس آذربایجان شرقی در طرح امداد نوروزی۱۴۰۱/ثبت ۲۰۹ فوتی در آذربایجان
انجام ۶۹۶۹ عملیات اورژانس آذربایجان شرقی در طرح امداد نوروزی۱۴۰۱/ثبت ۲۰۹ فوتی در آذربایجان

[ad_1] رئیس اورژانس آذربایجان شرقی از انجام ۶ هزار و ۹۶۹ عملیات اورژانس در طرح امداد نوروزی در استان خبر داد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، فرزاد رحمانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران  از انجام ۶ هزار و ۹۶۹ ماموریت توسط عوامل اورژانس استان در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۱ (۲۵ اسفندماه تا ۱۴ […]

[ad_1]


رئیس اورژانس آذربایجان شرقی از انجام ۶ هزار و ۹۶۹ عملیات اورژانس در طرح امداد نوروزی در استان خبر داد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، فرزاد رحمانی امروز در گفت و گو با خبرنگاران  از انجام ۶ هزار و ۹۶۹ ماموریت توسط عوامل اورژانس استان در طرح امداد نوروزی ۱۴۰۱ (۲۵ اسفندماه تا ۱۴ فروردین ماه) خبر داد و اظهار کرد: این تعداد برای مدت ۲۵ اسفندماه تا ۱۳ فروردین ماه سال ۱۴۰۰ برابر ۵ هزار و ۹۹۴ ماموریت بوده است. 

وی در تشریح جزئیات این ماموریت‌ها، گفت: عوامل اورژانس استان در طرح امداد نوروزی امسال در مجموع به ۵ هزار و ۶۱۴ ماموریت غیر تصادفی و ۱۳۵۵ ماموریت تصادفی اعزام شده و ۲ هزار و ۷۶۶ بیمار و ۱۱۵۰ مصدوم حادثه را به مراکز درمانی انتقال دادند.

رئیس اورژانس آذربایجان شرقی با اشاره به درمان یک هزار و ۵۱۳ بیمار و ۱۷۲ مصدوم حادثه در محل توسط عوامل اورژانس، افزود: از مجموع کل عملیات‌های اورژانس در طرح امداد نوروزی امسال، فوت ۱۹۳ بیمار و ۱۶ مصدوم حادثه تایید شده است.

وی با اشاره به افزایش موارد مسمومیت‌ با گاز مونوکسید کربن در استان، ادامه داد: نوروز سال گذشته تعداد ۱۲۶ مورد مسمومیت در استان به ثبت رسیده بود اما امسال این آمار به ۱۷۶ مورد رسید.

رحمانی گفت: عملیات‌های اورژانس در طرح امداد نوروزی امسال با افزایش نسبت به سال گذشته رو به رو بوده و به طور میانگین روزانه ۳۷۰ ماموریت (۳۰۲ ماموریت غیرتصادفی و ۶۸ ماموریت تصادفی)، ۲۱۳ مورد اعزام به مرکز درمانی (۱۴۷ بیمار و ۶۶ مصدوم)، ۷۳ مورد درمان در محل، ۱۰ مورد فوتی بیمار و هفت مورد مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در استان به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/


[ad_2]