شورای ششم باید تبریز را به جایگاه بین‌المللی خود برساند/ نظام و مسئولان بدهکار مردم هستند
شورای ششم باید تبریز را به جایگاه بین‌المللی خود برساند/ نظام و مسئولان بدهکار مردم هستند
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: شورای ششم شهر در کنار مدیریت شهری جدید تبریز که منتخب این شورا بوده و در رابطه با آن مسئول است، باید تبریز را به جایگاه واقعی این شهر در سطح ملی و بین المللی برسانند.

به گزارش قلم پرس، علی نوای باغبان در برنامه تلویزیونی تبریزیم اظهار کرد: شهر تبریز در زمینه حمل‌ و نقل عمومی، بافت فرسوده و حاشیه‌نشینی، گردشگری، امکانات تفریحی و رفاهی و دیگر مسائل شهری احتیاج به تقویت دارد و در کنار این موارد باید به دنبال ارتقای روزافزون خدمات شهری به شهروندان باشیم.

وی افزود: در سال‌های گذشته بنا به دلایلی، مشکلاتی در شهر انباشت شده و مردم از ما انتظار حل آنها را دارند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تصریح کرد: تجربیات دوره‌های گذشته، فرصتی برای اداره صحیح شهرها، کاهش مشکلات، توسعه شهر و افزایش خدمات است و دوره فعلی نیز فرصتی برای خدمت به مردم است که باید از آن بهره‌مند شویم.

وی اضافه کرد: کهن‌شهر تبریز که صاحب گذشته بزرگ و افتخارآفرینی هست، باید شاهد خدماتی در سطح عالی باشد.

نوای باغبان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اعلام کرد: حقیقت این است که آحاد مردم فارغ از گرایشات و سلایق‌شان، رکن اصلی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و نظام جمهوری اسلامی بوده و هستند و اگر حضور و بسیج مردم در هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های آنان نبود، پیروزی در این جنگ برای ما ناممکن بود.

وی خاطرنشان کرد: ایمان، اعتقاد و عمل به باورها راه‌گشای رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بوده و این اصول، فلسفه پیروزی در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و حفظ انقلاب اسلامی اسلامی تا به این لحظه بوده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر یادآور شد: ما باید در برابر شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های آنان سر تعظیم فرود آوریم و یاد آنها را گرامی بداریم چرا که فلسفه اصلی هفته دفاع مقدس، توجه هوشمندانه به این عزیزان و رفع مشقاتی است که تا به امروز متحمل آن هستند.

وی اضافه کرد: امروز نظام و مسئولان بدهکار مردم هستند و با هرچه که در توان دارند باید در خدمت مردم باشند چراکه بعد از سال‌های دفاع مقدس به دلایل مختلفی مثل جابجایی نسل‌ها، جابجایی دولت‌ها و فشارهای دشمنان خارجی، فشارهای سنگینی بر مردم وارد شده اما مردم ایستاده و مقاومت کرده‌اند.

نوای باغبان تأکید کرد: امروز جای خالی مسئولانی دیده می‌شود که مثل روزهای دفاع مقدس در خدمت مردم باشند و با تلاش‌های خود، با اقدامات خالصانه و حرکت‌های جهادی به دنبال حل مشکلات مردم باشند.

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز عنوان کرد: با اینکه مردم ما در سال‌های گذشته نشان داده‌اند که کم‌توقع و به حداقل خدمات راضی هستند، اما این وظیفه ما است که به دنبال خدمت با حداکثر توان و امکانات باشیم و امیدواریم شورای جدید به دور از حواشی به دنبال انجام این مهم باشد.