انتقاد «وحدتی» از عدم حضور وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی
انتقاد «وحدتی» از عدم حضور وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استاندار آذربایجان شرقی

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی از عدم حضور وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استانداران آذربایجان‎شرقی انتقاد کرد و این رفتار را کم لطفی وی به استان قلمداد کرد. به گزارش قلم پرس، محمد وحدتی هلان در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان‎شرقی اظهار کرد: دکتر پورمحمدی آشنایی کاملی به استان داشته و […]

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی از عدم حضور وزیر کشور در مراسم تودیع و معارفه استانداران آذربایجان‎شرقی انتقاد کرد و این رفتار را کم لطفی وی به استان قلمداد کرد.

به گزارش قلم پرس، محمد وحدتی هلان در مراسم تودیع و معارفه استانداران پیشین و جدید آذربایجان‎شرقی اظهار کرد: دکتر پورمحمدی آشنایی کاملی به استان داشته و دارای شخصیتی پاکدست و متین است که امیدواریم با حضور ایشان و با وحدتی که به وجود می آید ضعف‌هایی که داشتیم جبران شود.

وی افزود: ایشان از خود تبریز بوده؛ با مردم تبریز زیسته‌اند و در گریه‌ها و خنده‌های مردم با آنها بوده‌اند.

وحدتی‌هلان در عین حال خاطرنشان کرد: دکتر خدابخش نعمتی بودند که در حضور ۱۴ ماهه خود در استان حدود ۳۰۰ بار از روستاها، شهرها و مراکز صنعتی بازدیدهای بسیار مفیدی داشته و با ریسک‌پذیری خود مسائل را به راحتی حل می‎کردند.

این نماینده در ادامه صحبت‌های خود اذعان داشت: علاقه‌مند به حضور شخص وزیر کشور در مراسم بودیم که با وجود پیگیری‌های متعدد متاسفانه کم لطفی کردند و تشریف نیاوردند؛ ظاهرا از آنجایی که به هیچ یک از استان‎ها جهت تودیع و معارفه نرفته بودند، صلاح ندانستند در استان ما هم حضور یابند.

وی تاکید کرد: به خاطر این عدم حضور بسیاری از دوستان در جلسه حضور ندارند!!