انتقاد نماینده اهر از حضور نداشتن وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی
انتقاد نماینده اهر از حضور نداشتن وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس با اشاره به اینکه در برنامه وزیر کشور، شرکت در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی لحاظ نشده، از این امر انتقاد کرد. به گزارش قلم پرس، بیت الله عبداللهی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با انتقاد از تکمیل نشدن پروژه […]

عضو مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس با اشاره به اینکه در برنامه وزیر کشور، شرکت در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی لحاظ نشده، از این امر انتقاد کرد.

به گزارش قلم پرس، بیت الله عبداللهی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۱ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی با انتقاد از تکمیل نشدن پروژه راه تبریز- اهر- هریس، گفت: علیرغم دستورات متعدد برای تکمیل این پروژه، ۱۳ سال است که یک جاده ۹۰ کیلومتری به طول انجامیده و امسال قرار بود ۳۱ کیلومتر آن تحویل داده شود ولی به بهانه عدم تامین قیر، ۲۰ کیلومتر آن تحویل نشد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت در خردادماه امسال مصوبه ای مبنی بر امهال وام زلزله زدگان ارسباران داشت که اجرایی نشده است.

وی با انتقاد از نبود برق در آذربایجان شرقی تصریح کرد: در شهرک های صنعتی برق نیست؛ برق زیرساخت اشتغال است، در شرایطی که سرمایه گذاران نمی توانند از آن بهره مند شوند.

عبداللهی از حضور نداشتن وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار آذربایجان شرقی انتقاد کرد و رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست سرانه لازم را به استان آذربایجان شرقی اختصاص دهد.

عضو کمیسیون امورداخلی کشور در مجلس همچنین از تعطیلی معادن طلا و مس هریس انتقاد کرد./