انتقاد از عدم حضور مدیران استانی در جلسات قرار خدمت
انتقاد از عدم حضور مدیران استانی در جلسات قرار خدمت

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی احیای بافت تاریخی را اتفاقی خوب برای مردم و شهر دانست و گفت: محدوده‌های بافت تاریخی از نظر ضوابط و مقررات نباید با چهل سال پیش سنجیده شود. به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم عصر امروز  در جریان برگزاری جلسات اداری دهمین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۱۰، اظهار […]

[ad_1]


استاندار آذربایجان شرقی احیای بافت تاریخی را اتفاقی خوب برای مردم و شهر دانست و گفت: محدوده‌های بافت تاریخی از نظر ضوابط و مقررات نباید با چهل سال پیش سنجیده شود.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، عابدین خرّم عصر امروز  در جریان برگزاری جلسات اداری دهمین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۱۰، اظهار کرد: مسئولان حوزه بافت تاریخی هیچ تصمیم‌گیری انجام نمی‌دهند و این مجموعه دچار انفعال شده است.

وی افزود: ابلاغ وزیر میراث فرهنگی و گردشگری صریحا می‌گوید که نمی‌خواهیم بافت تاریخی مانع بهسازی و مقاوم‌سازی‌ شود. منابع و اعتبارت ما در میراث فرهنگی معلوم است و با دو میلیارد تومان نمی‌توان کاری پیش برد.

استاندار آذربایجان شرقی عنوان کرد: مسجد هفتصد ساله تسوج در حال از دست رفتن است و خانه ستارخان تبدیل به محل تجمع برخی افراد شده است. پیشنهاد می‌کنم برای حصول نتیجه، کارگروهی از شهرداری، میراث فرهنگی، مسکن و شهرسازی و نماینده عمرانی استانداری تشکیل شده و از این محدوده صیانت کنند.

وی ادامه داد: باید کاری کنیم که هم بافت تاریخی، تاریخی بماند و هم ابنیه آنجا احیا شود.

ابراز تأسف استاندار از عدم حضور مدیران استانی در جلسات قرار خدمت

استاندار آذربایجان شرقی از برگزاری برنامه ابتکاری قرار خدمت شهرداری تبریز قدردانی کرد و در عین حال تأسف خود را بابت عدم حضور مدیران کل استانی در این جلسات اعلام کرد.

سردار عابدین خرم در جریان برگزاری جلسات اداری دهمین قرار خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۱۰، قرار خدمت را بهترین روش برای حل مسائل و مشکلات شهرداری تبریز دانست و خاطرنشان کرد: تعداد مصوباتی که در قرارهای خدمت مناطق دهگانه شهرداری اتخاد شده را به اطلاع افکار عمومی برسانید.

وی با بیان اینکه بازه زمانی برای اجرایی شدن مصوبات قرار خدمت لحاظ شود، افزود: قرار خدمت بهترین فرصت برای خدمات دهی به شهروندان است و یکی از برکات قرار خدمت حل مشکلات محلات حاشیه نشین است که سال هاست بدون اقدام مانده است.

استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: از برگزاری برنامه ابتکاری قرار خدمت شهرداری تبریز در مناطق تشکر می‌کنم اما متأسفم که بسیاری از مدیران استانی در این جلسات حضور ندارند. 

قرار خدمت، برنامه ابتکاری شهرداری تبریز است که روزهای پنجشنبه هر هفته در یکی از مناطق شهرداری تبریز برگزار می‌شود و امروز آخرین قرار خدمت در دور اول، در منطقه ۱۰ برگزار شد.

در جلسات قرار خدمت، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به همراه مدیران همه دستگاه‌های اداری مرتبط با چالش‌های مدیریت شهری، مشکلات منطقه را بررسی می‌کنند و موارد مطروحه صورتجلسه می‌شود تا همه ادارات وظایف خود را در راستای حل مشکل انجام دهند.

در دور بعدی قرار خدمت این مصوبات دوباره بررسی خواهد شد که کدام مشکلات برطرف شده است.

انتهای پیام/


[ad_2]