امید آفرینی در نسل جوان اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است
امید آفرینی در نسل جوان اولویت دانشگاه آزاد اسلامی است

[ad_1] سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی امید آفرینی در نسل جوان را اولویت اصلی این دانشگاه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، آرش رنجبران  عصر امروز شنبه در آیین تکریم و تودیع رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: طبق فرموده رهبری پرورش نیروهای توانمند و متعهد […]

[ad_1]


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی امید آفرینی در نسل جوان را اولویت اصلی این دانشگاه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب عنوان کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، آرش رنجبران  عصر امروز شنبه در آیین تکریم و تودیع رییس دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان شرقی اظهار کرد: طبق فرموده رهبری پرورش نیروهای توانمند و متعهد وظیفه اصلی دانشگاه‌هاست و تدوین سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از اسناد بالادستی کشور به عنوان نقشه اصلی راه نشان از درک این وظیفه خطیر و گام برداشتن در مسیر اجرای آن است.

وی توجه به امیدآفرینی در نسل جوان را اولویت این دانشگاه بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب دانست و افزود: بحث رویداد گام دوم انقلاب در دانشگاه آزاد اسلامی اقدامی امیدبخش، هویت ساز و حرکتی جدی در تحقق گام دوم انقلاب خواهد بود.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: برنامه محوری در تمام حوزه‌های دانشگاه بر مبنای سند تحول، ارتقای کیفیت آموزشی، توسعه آموزش‌های مهارتی و کاربردی به عنوان شاه کلید توسعه، ارتقای حوزه پژوهش با نگاه حل مسأله، بسترسازی برای نوآوری فعالیت‌های دانش بنیان، ارتباط مؤثر با صنعت، انظباط مالی و مدیریت درست هزینه‌ها دیگر اولویت‌های دوره جدید دانشگاه آزاد استان است.

رنجبران خاطرنشان کرد: با توجه به مشکلات و شرایط خاص کشور در برهه فعلی این دوره سخت‌ترین دوره مدیریتی در کل دوران دانشگاه آزاد است که تلاش می‌کنیم با همراهی همه بخش‌ها این وظیفه را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/


[ad_2]