امنیت کالای وارداتی نیست و با مذاکره حاصل نمی‌شود
امنیت کالای وارداتی نیست و با مذاکره حاصل نمی‌شود

به گزارش قلم پرس از تبریز، سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم، فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی بیانیه ای تحلیلی درباره حوادث اخیر منطقه‌ای صادر کرد که بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم اینک پس از یک ماه بندگی خالصانه، در آستانه طلوع هلال فطر قرار داریم. عید فطر روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم، فرمانده سپاه عاشورا آذربایجان شرقی بیانیه ای تحلیلی درباره حوادث اخیر منطقه‌ای صادر کرد که بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 
اینک پس از یک ماه بندگی خالصانه، در آستانه طلوع هلال فطر قرار داریم. عید فطر روز پاداش گرفتن و رویت رحمت الهی بعد از یک ماه بندگی است. اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم استانی های عزیز، عید فطر را به پیشگاه خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و عموم مردم غیور آذربایجان‌شرقی تبریک و تهنیت می گویم.
 
این روزها دنیای اسلام با حوادث و اتفاقات مختلفی روبروست. از یک سو جنایت هولناک افغانستان دلها را داغدار کرد و از سویی، رژیم صهیونیستی اسرائیل، این پادگان تروریستی منطقه، بار دیگر با خباثت تمام، ماشین جنگی خود را علیه مردم مظلوم اما مقاوم فلسطین بکار گرفته است. 
 
مرور حوادث سالهای اخیر در افغانستان، دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. امنیت کالای وارداتی نیست و تجربه نشان داده با صرف گفتگو و مذاکره تامین نمی شود، چه اینکه حضور چندین ساله آمریکا نه تنها مشکلات امنیتی را در افغانستان مرتفع نکرده بلکه غیر نظامیان و مردم عادی در کانون قتل و ترور قرار گرفته اند. شواهد و قرائن نشان می دهد این جنایت بزرگ، توطئه آمریکا‌ برای احیای تروریسم تکفیری است. علی ایحال بر این باورم که ثبات افغانستان در میدان و به دست جوانان افغان رقم خواهد خورد. 
 
در ناحیه ای دیگر از غرب آسیا، رژیم جلاد، کودک کش و جنایت پیشه صهیونیستی به مسجد الاقصی یورش برده و ده‌ها مرد و زن و کودک بی دفاع را به شهادت رسانده است. علیرغم خواست و اراده قدرتهای جهانی، این بار گروه های مقاومت، این رژیم منحوس را با چالشی عظیم مواجه کرده اند. امروز میراث عظیم شهدایی همچون شهید حسن شفیع زاده، شهید طهرانی مقدم و شهید حاج قاسم سلیمانی «باور به مقاومت» را در بین جوانان و مجاهدان فلسطینی بارور تر کرده است. 
 
تبریز سالهاست عهد خواهرخواندگی با غزه عزیز دارد. این عهدِ مبارک، نباید بگذارد غبار فراموشی بر چهره آرمان والای قدس در این شهر بنشیند.
 
تجربه دو ساله روز قدس در شرایط کرونایی نشان می دهد که باید در موضع گیری ها و حمایت ها از نگاه تشریفاتی عبور کرد و با کارهای متنوع فرهنگی، تبلیغی و رسانه ای، مسئله اول جهان اسلام را در کانون توجهات مردمی قرار داد. 
 
به ارواح طیبه و نورانی شهیدان انتفاضه رمضان و همت والای رزمندگان شجاع و غیرتمند فلسطین درود می فرستم و یاد و خاطره شهدای مبارزه با اسرائیل از دیار عاشوراییان، شهیدان عبدالصمد امام پناه و اکبر زوار جنتی، را گرامی میدارم. 
 
در پایان ضمن تبریک مجدد عید فطر، پیروزی‌های باشکوه جبهه مقاومت در مصاف با اشغالگران قدس شریف را از درگاه خدای سبحان مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱