امنیت جمهوری اسلامی در جهان مثال زدنی است
امنیت جمهوری اسلامی در جهان مثال زدنی است
جلسه مسئولین عالی قضایی به ریاست معاون اول قوه قضاییه با حضور وزیر اطلاعات و معاونین، به منظور هماهنگی و هم افزایی جهت مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی و گروهک های تروریستی، در وزارت اطلاعات تشکیل شد.

به گزارش قلم پرس، وزیر اطلاعات در این جلسه ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای‌ایشان، به ارائه گزارشی از اقدامات موثر وزارت اطلاعات پرداخت و با اشاره به یکسالگی آغاز به کار دولت مردمی و انقلابی سیزدهم گفت: مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی اولویت اول وزارت اطلاعات است که تاکنون با هماهنگی و همراهی دستگاه قضائی و جامعه اطلاعاتی، اقدامات موثری جهت مقابله با رژیم صهیونیستی صورت گرفته است و این اقدامات تهاجمی کماکان در دستور کار وزارت اطلاعات قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین خطیب گفت: وزارت اطلاعات حمایت جدی از اقدامات شجاعانه و برجسته اقتصادی دولت انقلابی و مردمی حضرت آیت الله رئیسی جهت ساماندهی و رفع مشکلات معیشتی مردم را در دستور کار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین مصدق معاون اول قوه قضاییه نیز با تشکر از اقدامات وزارت اطلاعات در مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی گفت: امروز امنیت جمهوری اسلامی در جهان مثال زدنی است که این مدیون زحمات و تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج)، خون شهدا و مدافعان حرم است.

پس از پایان جلسه، مسئولین قضایی، از نمایشگاه دستاوردهای وزارت اطلاعات بازدید کردند.