امنیت جامعه مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی است
امنیت جامعه مرهون تلاش شبانه‌روزی نیروهای انتظامی است

[ad_1] استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی در اقصا نقاط استان به صورت شبانه روزی برای برقراری نظم و امنیت تلاش می کنند، گفت: باید قدردان و قدرشناس زحمات نیروهای نظامی و انتظامی بود که مجاهدانه برای برقراری آرامش در جامعه تلاش می کنند. عابدین خرّم در مراسم بزرگداشت هفته فراجا، با […]

[ad_1]

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی در اقصا نقاط استان به صورت شبانه روزی برای برقراری نظم و امنیت تلاش می کنند، گفت: باید قدردان و قدرشناس زحمات نیروهای نظامی و انتظامی بود که مجاهدانه برای برقراری آرامش در جامعه تلاش می کنند.

عابدین خرّم در مراسم بزرگداشت هفته فراجا، با تاکید بر اینکه امنیت نه خریدنی است و نه به خودی خود ایجاد می شود، افزود: امنیت به بهای سنگین به دست می آید و حفظ، تداوم و استمرار آن نیازمند تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی در ابعاد مختلف است.
 
وی با اشاره به اینکه امنیت موضوع سلبی و آنی نیست، ادامه داد: امنیت جامعه ارتباط مستقیم با توسعه، بهبود وضعیت زندگی، کسب و کار، اشتغال و تولید دارد و اگر امنیت در جامعه برقرار نباشد دلخوشی و شادکامی در جامعه وجود نخواهد داشت.
 
خرّم با بیان اینکه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی دژ مستحکم جامعه هستند، گفت: در سایه تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه، مردم در آسایش و آرامش به زندگی روزمره خود ادامه می دهند.
 
وی اظهار داشت: در بحث برخورد با ارازل و اوباش و اخلال گران نظم و امنیت در جامعه، نیروی انتظامی به خوبی و با اقتدار عمل کرده است.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این مراسم گفت: دشمنان نظام به دنبال نابودی سرمایه های مادی و معنوی جامعه هستند، از این رو اولین هدف آنان از بین بردن نظم و امنیت در جامعه است.
 
تراب محمدی ادامه داد: نیروهای انتظامی به عنوان حافظان نظم و امنیت در تمامی صحنه ها حضوری فعال داشته و در کنار سایر دستگاه های امنیتی و نظامی برای برقراری امنیت شبانه روز تلاش می کنند.
 
وی گفت: تمامی کارکنان نیروی انتظامی نیروهایی مومن، انقلابی و جهادی هستند که در راستای خدمت به نظام و مردم فعالیت می کنند.
 
در این مراسم از فرماندهان و افسران نمونه فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی تجلیل شد.

[ad_2]