امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
امر به معروف و نهی از منکر باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: بحث امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود.

به گزارش قلم پرس، موسی خلیل اللهی در دیدار با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی با بیان اینکه هرکجا امر به معروف و نهی از منکر باشد تشکیلات قضایی استان نیز حضور دارد، اظهار داشت: آسیب های اجتماعی باید شناسایی و به صورت علمی با آن برخورد شود.
وی با بیان اینکه بحث امر به معروف و نهی از منکر در جامعه باید به عنوان یک فرهنگ نهادینه شود افزود: ظرفیت خوبی در بخش پیشگیری دادگستری استان وجود داشته و اقدامات مناسبی انجام گرفته است.
رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه گاهی خود تحریمی می کنیم، اضافه کرد: متاسفانه فضای بیرونی و مجازی را رها کرده ایم در حالی که باید در این فضاها به صورت مستمر حضور داشته باشیم.
وی در راستای ترویج امر به معروف و نهی از منکر جوانان باید مورد توجه قرار بگیرند، بیان کرد: امروز اگر به جوانان توجه نکرده و آنها را جذب نکنیم قطعا جدب کانال های دیگری خواهند شد.
در ادامه این دیدار حجت الاسلام والمسلمین نستوهی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر آذربایجان شرقی با بیان اینکه رویکرد ستاد ترویج معروف است، گفت: بحث حجاب هرچند در جایگاه خود اهمیت داشته اما این تنها محور امرو به معروف و نهر از منکر نبوده و مسایل و موضوعات دیگری در حوزه های اجتماعی، زیست محیطی و دیگر بخش ها وجود دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.