امحای آگهی‌های تبلیغاتی در چند مسیر سطح حوزه منطقه ۳ تبریز
امحای آگهی‌های تبلیغاتی در چند مسیر سطح حوزه منطقه ۳ تبریز

[ad_1] آگهی‌های تبلیغاتی چندین مسیر سطح حوزه منطقه ۳ از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری این منطقه امحا و حذف شد. به گزارش قلم پرس، با تلاش همکاران معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ تبریز، آگهی‌های تبلیغاتی معابر و محلات، امحا و زوائد فیزیکی و نازیبایی‌های بصری نماهای شهری در حوزه این منطقه […]

[ad_1]

آگهی‌های تبلیغاتی چندین مسیر سطح حوزه منطقه ۳ از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری این منطقه امحا و حذف شد.

به گزارش قلم پرس، با تلاش همکاران معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ تبریز، آگهی‌های تبلیغاتی معابر و محلات، امحا و زوائد فیزیکی و نازیبایی‌های بصری نماهای شهری در حوزه این منطقه حذف شد.
یعقوب غیور معاون خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳، با تأکید بر لزوم بهسازی، آراستگی و ایمن‌سازی معابر و محیط‌های شهری، تصریح کرد: به منظور رسیدگی به درخواست‌های شهروندان و تسهیل تردد عابران پیاده، حذف زوائد فیزیکی و نازیبایی‌های بصری در محلات و معابر حوزه شهرداری منطقه ۳ در حال اجرا است.
وی با اشاره به اینکه امحای آلودگی‌های بصری، دیوارنوشته‌ها، حذف زوائد نما و کف، جمع‌آوری تابلوها و آگهی‌ها و بنرهای غیرمجاز از جمله اقداماتی است که انجام می‌شود، اظهار کرد: تنها با حذف زوائد بصری، می‌توان تا حد زیادی از اغتشاشات شهر کاسته و چهره شهر را بهتر کرد.
طی روز گذشته، آگهی‌های تبلیغاتی چندین مسیر اصلی منطقه توسط همکاران معاونت خدمات شهری و اجرایی شهرداری منطقه ۳ تبریز امحا شد.

[ad_2]