اقدام ویژه دستگاه قضایی برای ساماندهی معتادین متجاهر در بندرعباس
اقدام ویژه دستگاه قضایی برای ساماندهی معتادین متجاهر در بندرعباس

مجتبی قهرمانی در گفتگو با میزان از اجرای طرح ویژه ساماندهی معتادین متجاهر در بندرعباس خبر داد. دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس با تشکر از حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان هرمزگان برای اجرای این طرح، اظهارداشت: به منظور عملیاتی شدن طرح ساماندهی معتادین متجاهر در شهرستان بندرعباس، با بهره گیری از آمار و نظریات کارشناسی، […]

مجتبی قهرمانی در گفتگو با میزان از اجرای طرح ویژه ساماندهی معتادین متجاهر در بندرعباس خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب بندرعباس با تشکر از حمایت‌های رئیس کل دادگستری استان هرمزگان برای اجرای این طرح، اظهارداشت: به منظور عملیاتی شدن طرح ساماندهی معتادین متجاهر در شهرستان بندرعباس، با بهره گیری از آمار و نظریات کارشناسی، برنامه عملیاتی دقیقی تدوین شده است.

وی تصریح کرد: طرح ساماندهی معتادین متجاهر در شهرستان بندرعباس طی چهار مرحله شامل گشت زنی و جمع آوری، غربالگری و امور بهداشتی، نگهداری و نظارت پس از ترخیص اجرا می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح تعداد قابل توجهی نیروی انسانی متخصص و دو دستگاه خودروی ویژه در نظر گرفته شده است.

قهرمانی یادآور شد: این طرح با محوریت دستگاه قضایی و با مشارکت نیروی انتظامی، شهرداری، مرکز بهداشت، بهزیستی، شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و پلیس مبارزه با مواد مخدر اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/