افکار عمومی باید در جریان تمامی اقدامات سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه قرار گیرند
افکار عمومی باید در جریان تمامی اقدامات سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه قرار گیرند
شهردار تبریز با اشاره به ایجاد سامانه شفافیت در این مجموعه گفت: هدف از آغاز به کار این سامانه ، تحقق یافتن هدف والای شفافیت در مجموعه شهرداری و در جریان قرار گرفتن افکار عمومی از تمامی اقدامات و اطلاعات است.

یعقوب هوشیار در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با آغاز به کار سامانه شفافیت در شهرداری تبریز، تمامی سازمان‌ها، مناطق و شرکت‌های تابعه شهرداری موظف شده اند اقدامات ، مصوبات صورتجلسه ها و قراردادها را در این سامانه بارگذاری کنند.

شهردار تبریز ادامه داد: دستورات لازم به سازمان فناوری اطلاعات شهرداری تبریز صادر شده است تا با فراهم آوردن بستر لازم، امکان دسترسی و بارگذاری سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه برای انتشار قراردادها ، مصوبات و صورتجلسه ها فراهم شود .

وی افزود: هدف از آغاز به کار این سامانه، تحقق هدف والای شفافیت در مجموعه شهرداری است.

هوشیار گفت: افکار عمومی باید در جریان تمامی اقدامات، مصوبات و قراردادهای سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه قرار گیرند که در این راستا پس از فراهم شدن بسترهای لازم از سوی سازمان فناوری اطلاعات در اسرع وقت تمامی شرکت ها و سازمان های تابعه شهرداری نیز موظف شده اند در کوتاه ترین زمان‌ نسبت به بارگذاری اطلاعات قراردادها ، مصوبات و صورت جلسه ها در سامانه شفافیت اقدام نمایند.