تسهیل روند سرمایه‌گذاری در ملکان هدف اصلی ستاد است
تسهیل روند سرمایه‌گذاری در ملکان هدف اصلی ستاد است
مصری گفت: هدف اصلی متولیان ستاد تسهیل در امر سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی، رفع محرومیت و زمینه سازی برای توسعه این شهرستان در جنوب استان آذربایجان شرقی است.
به گزارش قلم پرس، «لیلا مصری» رئیس ستاد توسعه شهرستان ملکان در گفت‌وگو با صریرنیوز با اشاره به اهداف تشکیل این ستاد اظهار داشت: هدف اصلی متولیان ستاد تسهیل در امر سرمایه‌گذاری، اشتغال‌زایی، رفع محرومیت و زمینه سازی برای توسعه این شهرستان در جنوب استان آذربایجان شرقی است.
وی با تأکید بر این‌که ستاد در راستای توسعه و همفکری برای پیشرفت و آبادانی این شهرستان فعال شده است، خاطرنشان کرد: در این راه از تعامل حداکثری اصحاب رسانه استقبال می کنیم.
مصری با اشاره به اینکه سعی می کنیم راه ورود سرمایه گذار به این شهرستان هموار شود، افزود: از ابتدای راه اندازی ستاد تاکنون ۱۵سرمایه گذار برای ملکان جذب شده است. در این راستا یکی از کارگروه های ستاد توسعه شهرستان ملکان، جذب و حمایت از سرمایه گذار است.
وی همراهی مردم ،مسئولین و رسانه های در توسعه شهرستان ملکان را با اهمیت دانست و ادامه داد: در حوزه توسعه بهداشت شهرستان، بزودی کلینیک درمانی رایگان در راستای حمایت از خانواده های نیازمند مورد بهره برداری قرار می گیرد.
رئیس ستاد توسعه شهرستان ملکان گفت: ملکان دارای ظرفیت های مهم گردشگری، کشاورزی و تاریخی است و سعی داریم این شهرستان را به جایگاه واقعی برسانیم.
انتهای پیام/