افزایش ۲۰ درصدی پرونده‌های مختومه در شورای حل اختلاف استان گلستان
افزایش ۲۰ درصدی پرونده‌های مختومه در شورای حل اختلاف استان گلستان

احمد جعفری، رئیس شورای حل اختلاف گلستان در گفت‌وگو با میزان از افزایش ۲۰ درصدی پرونده‌های مختومه در این استان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته اعضاء شورای حل اختلاف گلستان ۱۲۷ هزار پرونده را رسیدگی و مختومه کردند. رئیس شورای حل اختلاف گلستان خاطرنشان کرد: همچنین در سال ۹۹، ۱۲۷ هزار پرونده […]

احمد جعفری، رئیس شورای حل اختلاف گلستان در گفت‌وگو با میزان از افزایش ۲۰ درصدی پرونده‌های مختومه در این استان خبر داد و اظهار کرد: در سال گذشته اعضاء شورای حل اختلاف گلستان ۱۲۷ هزار پرونده را رسیدگی و مختومه کردند.

رئیس شورای حل اختلاف گلستان خاطرنشان کرد: همچنین در سال ۹۹، ۱۲۷ هزار پرونده درشعب شورای حل اختلاف استان گلستان ثبت شد که نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، ۱۸ درصد رشد داشت.

وی افزود: با تلاش‌های اعضاء شعب در سالی که گذشت علاوه بر تعیین تکلیف پرونده‌هایی که در طول سال ۹۹ به شورای حل اختلاف وارد شد، به اندک پرونده‌هایی که از سال ۹۸ به قبل هنور در جریان بودند نیز رسیدگی شد.

بیشتر بخوانید:

جعفری تاکید کرد: تمام تلاش ما بر این بود تا در سالی که گذشت ضمن افزایش سرعت در رسیدگی و مختومه کردن پرونده ها، از کیفیت رسیدگی‌ها کاسته نشود که نقض تنها یک درصد آراء اعتراض شده در شورای حل اختلاف استان گلستان گواه این مهم است.

رئیس شورای حل اختلاف گلستان عنوان کرد: بازرسی‌های مستمر به صورت از پیش تعیین شده و سرزده، برگزاری دوره‌های آموزشی موثر، نوبت دهی الکترونیکی و… از جمله اقداماتی است که برای این مقصود انجام شد.

انتهای پیام/