افزایش فرصت‌های درآمدزایی؛ اولویت شهرداری منطقه ۷ تبریز
افزایش فرصت‌های درآمدزایی؛ اولویت شهرداری منطقه ۷ تبریز

[ad_1] شهردار منطقه ۷ تبریز افزایش فرصت‌های درآمدزایی را اولویت این منطقه عنوان کرد. به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در دیدار با سید کاظم زعفرانچیلر رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار کرد: چشم انداز مدیریت شهری در این منطقه تبدیل جنوب غرب تبریز به منطقه عمرانی با شناسایی و افزایش ظرفیت‌های […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۷ تبریز افزایش فرصت‌های درآمدزایی را اولویت این منطقه عنوان کرد.

به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در دیدار با سید کاظم زعفرانچیلر رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای اسلامی شهر تبریز، اظهار کرد: چشم انداز مدیریت شهری در این منطقه تبدیل جنوب غرب تبریز به منطقه عمرانی با شناسایی و افزایش ظرفیت‌های درآمدزایی است.
وی در تشریح اقدامات صورت گرفته در این راستا گفت: ضمن بهره‌مندی از کارشناس متخصص در واحد سرمایه‌گذاری و مشارکت‌ها برای افزایش تمرکز بر مطالعه و بررسی فرصت‌های درآمدزایی و سرمایه‌گذاری در منطقه، بیش از ۱۰ طرح سرمایه‌گذاری در مطالعات اولیه پیشنهاد شده که در دست بررسی برای اجرایی کردن آنها هستیم.
رشتبری پارک‌ها را فرصتی برای بهره‌وری و سرمایه‌گذاری عنوان کرد و افزود: طرح‌های مختلف همچون ایجاد شهربازی، راه‌اندازی کارواش، ایجاد بوفه و فروشگاه‌های رفاه از جمله مواردی است که اجرای آنها در پارک‌های منطقه مورد مطالعه قرار گرفته‌ است.
وی همچنین جاده دیزل آباد را از دیگر مناطقی عنوان کرد که طرح‌های سرمایه‌گذاری و زیباسازی در این مسیر، در حال مطالعه و بررسی است.
شهردار منطقه ۷ در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات صورت گرفته طی این مدت اشاره کرد و گفت: تجهیز پارک‌ها به سیستم روشنایی برای افزایش امنیت شهروندان و بهره‌مندی از فضاهای شهری، توزیع آسفالت در معابر اصلی و فرعی، پیگیری مطالبات مردمی در محلات سلحشوران و ۱۲ متری سوسنگرد و اصلاح و بازگشایی جاده قدیم وادی رحمت در راستای کاهش بار ترافیکی در این محدوده از جمله اقداماتی است که طی ۲۰ روز گذشته عملیاتی شده است.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر رئیس کمیسیون سرمایه‌گذاری و گردشگری شورای شهر تبریز، ایجاد ظرفیت‌های تفریحی و رفاهی و گردشگری را زمینه‌ای برای رونق و افزایش درآمدزایی دانست.
وی همچنین بر انجام مطالعات برای بررسی فرصت‌های منطقه در اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری تاکید کرد و گفت: با نیازسنجی‌های مناسب و طرح‌های خلاقانه، می‌توان امکانات رفاهی و گردشگری را با توجه به تراکم پایین بافت‌های مسکونی نسبت به دیگر مناطق در این حوزه افزایش داد و زمینه رونق این منطقه را فراهم آورد.
در ادامه، طی بازدیدی که از پروژه بازگشایی جاده قدیم وادی رحمت و تسطیح ۱۲ متری سوسنگرد انجام شد، حجت الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر اجرای این پروژه را در راستای کنترل بار ترافیکی ورودی و خروجی وادی رحمت حیاتی دانست و گفت: اصلاح و بازگشایی جاده قدیم وادی رحمت، نقش موثری در کاهش ترافیک در این مسیر خواهد داشت.
وی همچنین رفع موانع و مشکلات ترافیکی و شهری شهروندان را از اولویت‌های شهرداری عنوان کرد که ضروری است با اولویت‌سنجی نسبت به رفع آنها اقدام شود.

[ad_2]