افزایش صادرات تنها راه رونق اقتصاد/ مشکلات لجستیکی باید حل شود
افزایش صادرات تنها راه رونق اقتصاد/ مشکلات لجستیکی باید حل شود

[ad_1] رئیس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به اینکه افزایش صادرات تنها راه رونق اقتصاد است بر لزوم توجه ویژه بر رفع مشکلات بخش خصوصی تاکید کرد. به گزارش قلم پرس،از تبریز، یونس ژائله  بعد از ظهر امروز در دیدار با دستیار وزیر امور خارجه ضمن تقدیر از اقدامات وزارت امور خارجه در راستای فعال‌سازی […]

[ad_1]


رئیس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به اینکه افزایش صادرات تنها راه رونق اقتصاد است بر لزوم توجه ویژه بر رفع مشکلات بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش قلم پرس،از تبریز، یونس ژائله  بعد از ظهر امروز در دیدار با دستیار وزیر امور خارجه ضمن تقدیر از اقدامات وزارت امور خارجه در راستای فعال‌سازی دیپلماسی اقتصادی، اظهار کرد: ما اکنون در شرایط رکود تورمی قرار داریم و تنها عاملی که موجب رونق بخشیدن به اقتصاد می‌شود، افزایش میزان صادرات است.

 وی با بیان اینکه نبض اقتصاد جمهوری اسلامی ایران وابسته به کشتیرانی است، تاکید کرد: مشکلات موجود در بحث حمل‌ونقل و زیرساخت‌ها ازجمله در بحث کشتیرانی باید حل شود چراکه ما برای صادرات به بسیاری از کشورها نیازمند داشتن حمل‌ونقل دریایی هستیم و باید از این طریق زنجیره‌ی لجستیکی را فعال کنیم.
 
رئیس اتاق بازرگانی تبریز خاطرنشان کرد: ما به‌عنوان سربازان عرصه‌ اقتصاد نیازمند داشتن سلاح در این عرصه هستیم که یکی از مهم‌ترین سلاح‌های ما داشتن امکانات لجستیکی و حمل‌ونقل است.
 
ژائله در بخش دیگری از سخنان خود متذکر شد: تجّار و تولیدکنندگان ایرانی محبوبیت زیادی در بازار جهانی دارند چراکه محصولات و تولیدات ما به‌لحاظ کیفی و کمّی در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد اما مشکل اصلی ما کسانی هستند که سر راه فعالان اقتصادی موانعی ایجاد می کنند.
 
وی همچنین گفت: دولت باید به بخش خصوصی ایمان داشته باشد چراکه بدون یاری و همراهی بخش خصوصی هیچ دولتی نمی‌تواند موفقیتی را کسب کند.

انتهای پیام/


[ad_2]