افزایش ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه
افزایش ساعات کاری ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از افزایش ساعات کاری ناوگان این شرکت از امروز خبر داد. به گزارش قلم پرس، ایوب اسماعیلی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با بیان این خبر گفت: با توجه به طولانی شدن ساعات روز و افزایش تقاضای سفر توسط شهروندان عزیز و لزوم رعایت دستور العمل های بهداشتی […]



مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از افزایش ساعات کاری ناوگان این شرکت از امروز خبر داد.

به گزارش قلم پرس، ایوب اسماعیلی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با بیان این خبر گفت: با توجه به طولانی شدن ساعات روز و افزایش تقاضای سفر توسط شهروندان عزیز و لزوم رعایت دستور العمل های بهداشتی و فاصله اجتماعی از امروز یکشنبه، هجدهم اردیبهشت ساعات فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در روزهای عادی از ساعت ۶:۱۵ صبح الی ۲۱:۳۰ خواهد بود.
وی افزود: خدمات ناوگان اتوبوسرانی در روزهای جمعه و تعطیل نیز  از ساعت ۷:۱۵ صبح شروع و تا ساعت۲۱ ادامه خواهد داشت.
اسماعیلی ادامه داد: پس از اتمام فعالیت اتوبوس ها در مسیر تندرو، خط شبانه نیز با استفاده از ناوگان بخش خصوصی تحت نظارت در این مسیر حد فاصل آبرسان تا راه آهن و بالعکس فعال خواهد بود.
مدیرعامل شرکت واحد با اشاره به لزوم رعایت دستورالعمل های بهداشتی ابلاغی ستاد مقابله با کرونا، تصریح کرد: از شهروندان محترم خواهشمندیم در زمان استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی ضمن استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی از کارت بلیت الکترونیکی شخصی استفاده نمایند.
اسماعیلی در پایان از شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه تخلف نظارتی و یا پیشنهاد و انتقاد در مورد خدمات ناوگان اتوبوسرانی تبریز، مراتب را به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۷۰۵۵۵  اعلام نمایند تا در اسرع وقت بررسی و رسیدگی شود.