افزایش انتقادات از رییس جدید کمیته فوتسال
افزایش انتقادات از رییس جدید کمیته فوتسال

به گزارش ایسنا، پس از انتخاب مهرداد سراجی به عنوان سرپرست کمیته فوتسال، سیل حملات به این چهره روانه شده است و به جز یکی دو فوتسالی که حمایت‌هایی از مدیرعامل سایپا و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال داشته‌اند، اکثر اهالی فوتسال نسبت به انتخاب این چهره برای مدیریت فوتسال کشور گلایه دارند. حضور هم‌زمان […]

به گزارش ایسنا، پس از انتخاب مهرداد سراجی به عنوان سرپرست کمیته فوتسال، سیل حملات به این چهره روانه شده است و به جز یکی دو فوتسالی که حمایت‌هایی از مدیرعامل سایپا و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال داشته‌اند، اکثر اهالی فوتسال نسبت به انتخاب این چهره برای مدیریت فوتسال کشور گلایه دارند.

حضور هم‌زمان در باشگاه سایپا یکی از انتقاداتی که به سراجی وارد است و فوتسالی معتقدند این رشته فردی دلسوز و تمام وقت می‌خواهد که تمام انرژی خود را صرف این رشته کند. اما سراجی با توجه به مشغله‌های دیگر زمان کافی برای اداره فوتسال را ندارد ضمن این که حضور در سایپا یک تخلف آیین‌نامه‌ای نیز بوده چرا که تیم فوتسال بانوان این باشگاه هم اکنون در کورس قهرمانی لیگ برتر به سر می‌برد و مدیرعامل آن‌ها رییس کمیته فوتسال هم هست.

همین عوامل باعث شده تا فوتسالی‌ها به شدت از انتخاب سراجی ناراحت بوده و در این زمینه انتقاداتی روانه عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال هم بکنند.

انتهای پیام