افتتاح ۱۳۱ واحد مسکن مددجویان آذربایجان شرقی در هفته دولت
افتتاح ۱۳۱ واحد مسکن مددجویان آذربایجان شرقی در هفته دولت

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از افتتاح ۱۳۱ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد با هزینه حدود دو میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان در هفته دولت خبر داد. به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، محمد کلامی با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این تعداد ۷۵ واحد مسکونی مربوط به مددجویان ساکن […]

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی از افتتاح ۱۳۱ واحد مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد با هزینه حدود دو میلیارد و ۲۴۵ میلیون تومان در هفته دولت خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از ایسنا، محمد کلامی با اعلام این خبر، اظهار کرد: از این تعداد ۷۵ واحد مسکونی مربوط به مددجویان ساکن در روستاها است، برای ساخت ۷۵ واحد مسکن مددجویان روستایی یک میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان و برای خرید و ساخت ۵۶ واحد مسکن مددجویان شهری یک میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان توسط کمیته امداد استان هزینه شده است.
وی با اشاره به این‌که تامین سرپناه برای مددجویان یکی از اولویت‌های مهم کمیته امداد است، بیان کرد: طرح رضوان با هدف کمک به تامین مسکن مددجویان تحت حمایت توسط این نهاد اجرا می‌شود.
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی عنوان کرد: خیران استان در سال ۹۶ هفت میلیارد و ۳۱۸ میلیون تومان برای تأمین مسکن نیازمندان کمک کردند.
وی افزود: ۶۵۳ واحد مسکونی در سال گذشته برای خانوارهای شهری و روستایی تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان شرقی خرید و یا ساخته‌شده است.
وی خاطرنشان کرد: مراسم افتتاح این تعداد واحد مسکونی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی در چهار شهریور برگزار می‌شود.