افتتاح پل ارتباطی “یاشیل کورپو” در اتوبان شهیدکسائی تبریز همزمان با هفته دولت
افتتاح پل ارتباطی “یاشیل کورپو” در اتوبان شهیدکسائی تبریز همزمان با هفته دولت

هم زمان با هفته دولت و در آستانه عید سعید غدیرخم از سوی شهرداری منطقه دو تبریز پل ارتباطی “یاشیل کورپو” در اتوبان شهیدکسائی افتتاح و به بهره برداری می رسد. به گزارش قلم پرس به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، هم زمان با گرامیداشت هفته دولت و در آستانه عید مبارک و فرخنده […]

هم زمان با هفته دولت و در آستانه عید سعید غدیرخم از سوی شهرداری منطقه دو تبریز پل ارتباطی “یاشیل کورپو” در اتوبان شهیدکسائی افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش قلم پرس به نقل از شهرداری منطقه دو تبریز، هم زمان با گرامیداشت هفته دولت و در آستانه عید مبارک و فرخنده غدیرخم و در راستای خدمت به مردم فهیم تبریز، دو پروژه ترافیکی این منطقه با حضور مدیران استانی و شهری و با حضور شهروندان عزیز به بهره برداری می رسد.

بنابه این گزارش، پل ارتباطی عابرپیاده “یاشیل کورپو” که ارتباط دهنده قسمت شمالی و از پارک بهاران به قسمت جنوبی اتوبان شهید کسائی و به تفرجگاه عباس میرزا می باشد، به طول ۱۱۰ متر و عرض ۶ متر با هزینه کرد ۲۸ میلیارد ریالی آماده بهره برداری شده است.

یاشیل کورپو” در اصلی ترین مسیر تردد گردشگران و مسافرین شهر تبریز و برای تردد بدون حادثه شهروندان جهت دسترسی به پارک های بهاران و عباس میرزا با اجرای عملیات نورپردازی به اتمام رسیده و آماده افتتاح می باشد.

این گزارش حاکی است: دومین پروژه این منطقه عملیات جابجائی پل عابرگذر مقابل دانشگاه تبریز به مرکز خرید جواهر می باشد که در بلوار ۲۹ بهمن و از مقابل دانشگاه تبریز به مقابل این مرکز خرید انتقال و با صرف ۳ میلیارد ریال هزینه نصب شده است.

جابه جائی پل عابرگذر مقابل دانشگاه تبریز برای تسهیل عبور و مرور شهروندان از بلوار ۲۹ بهمن و دسترسی آسان آنان به مرکز خرید جواهر، آماده بهره برداری می باشد.

امور ارتباطات شهرداری منطقه دو تبریز ضمن دعوت از شهروندان محترم جهت شرکت در این مراسم زمان آن را روز دوشنبه ۵ شهریورماه ساعت ۱۸ عصر و مکان آن را میرداماد، روبروی خیابان محراب، جنب مسجد نبی اکرم (ص) واقع در انتهای کوی سعدی اعلام کرده است.