افتتاح نمایشگاه هفته سلامت در محل پارک بزرگ ائل‌گلی تبریز
افتتاح نمایشگاه هفته سلامت در محل پارک بزرگ ائل‌گلی تبریز

[ad_1] نمایشگاه هفته سلامت با شعار “سلامت ما، سیاره ما” در پارک ائل گلی توسط دانشگاه علوم پزشکی و مشارکت و همکاری اداره کل سلامت شهرداری تبریز افتتاح شد. به گزارش قلم پرس، محمد حسین حسن زاده مدیرکل سلامت شهرداری تبریز با اشاره به اقدامات مهم و زیربنایی شهرداری در حوزه سلامت شهروندان، تاکید کرد: شهرداری […]

[ad_1]

نمایشگاه هفته سلامت با شعار “سلامت ما، سیاره ما” در پارک ائل گلی توسط دانشگاه علوم پزشکی و مشارکت و همکاری اداره کل سلامت شهرداری تبریز افتتاح شد.

به گزارش قلم پرس، محمد حسین حسن زاده مدیرکل سلامت شهرداری تبریز با اشاره به اقدامات مهم و زیربنایی شهرداری در حوزه سلامت شهروندان، تاکید کرد: شهرداری تبریز به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین نهاد اجرایی و خدماتی در سال‌های گذشته خصوصاً در بحبوبه اوج شیوع کرونا در راستای ایجاد بسترهای موثر و حفظ و صیانت از سلامت شهروندان و عینیت بخشی به شعار شهر سالم شهروند سالم، توانسته است همراه و همدل با دیگر شرکای اجتماعی و سلامت در سرنوشت شهر و شهروند دخیل بوده و با اجرای طرح‌ها و خدمات مهم، به بخش عمده‌ای از اهداف خود در این حوزه دست پیدا کند.
وی همچنین تلاش و برنامه‌ریزی برای تامین و ارتقای سطح بهداشت و سلامت عموم شهروندان را دغدغه و رسالت اصلی این مجموعه اعلام کرد و افزود: هیچ اولویتی بالاتر از سلامت شهروندی برای شهرداری نبوده است و بر همین اساس شهردار محترم تبریز نیز بر این مهم تاکید زیادی دارند.
حسن زاده افزود: این مجموعه با تدوین و اجرای برنامه‌ها و طرح‌های مختلف اعم از ارائه خدمات درمانی، حمایت همه جانبه شهروندان در حوزه مسایل اجتماعی به ویژه در میان دهک‌های پائین و مناطق کم برخوردار، مشارکت و همکاری نزدیک با مجموعه‌های متولی سلامت در راستای ارتقای بهداشت و سلامت اجتماعی و فردی را در دستور کار خود قرار داده و در رسیدن به این مهم، اقدامات خوبی را انجام داده است.
مدیرکل سلامت شهرداری در بخش دیگری به شاخص‌های اصلی شهرهای برتر جهان اشاره کرد و یادآور شد: در جهان امروزی تسلیحات نظامی و حکومتی شاخص قدرت نیست و در اصل الگوی قدرت در برترین شهرهای جهان مسایلی است که مانند مغناطیس در جذب سرمایه‌های بین المللی و افزایش برتری این شهرها نقش بسزایی را ایفا می‌کند.

[ad_2]