افتتاح بزرگترین کمپ تمرینی کشتی جهان با حضور رییس مجلس و وزیر ورزش
افتتاح بزرگترین کمپ تمرینی کشتی جهان با حضور رییس مجلس و وزیر ورزش

به گزارش ایسنا، خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده پس از ۷ ماه کار بازسازی باهزینه‌ای در حدود ۲۵ میلیارد تومان با حضور محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، تعدادی از نمایندگان مجلس و روسای فدراسیون های ورزشی و پیشکسوتان و کشتی گیران […]

به گزارش ایسنا، خانه کشتی شهید مصطفی صدرزاده پس از ۷ ماه کار بازسازی باهزینه‌ای در حدود ۲۵ میلیارد تومان با حضور محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی، تعدادی از نمایندگان مجلس و روسای فدراسیون های ورزشی و پیشکسوتان و کشتی گیران افتتاح شد.

در قسمت‌های مختلف این مراسم یاد و خاطره کشتی گیر مدافع حرم شهید مصطفی صدرزاده در حضور خانواده این شهید بزرگوار گرامی داشته شد و فیلمی از تمرینات کشتی و صحبت های وی و همچنین لحظه شهادت او در میدان نبرد سوریه برای حضار به نمایش درآمد.

همچنین یاد و خاطره مرحوم فریدون قنبری ملی پوش اسبق کشتی ایران نیز با پخش فیلمی از دوران قهرمانی وی در حضور همسرش به نمایش درآمد.

سالن شهید مصطفی صدرزاده با امکاناتی نظیر فیزیوتراپی، ماساژ، استخر و سونا و اتاق های اسکان قرار است به عنوان محل اردوی تیم های ملی کشتی مورد استفاده قرار گیرد.

انتهای پیام