افتتاح ایستگاه اقلیم‌شناسی تمام خودکار مراغه
افتتاح ایستگاه اقلیم‌شناسی تمام خودکار مراغه

به گزارش قلم پرس از  مراغه، در راستای توسعه و تکمیل شبکه ایستگاه‌های هواشناسی استان آذربایجان‌شرقی ایستگاه اقلیم‌شناسی تمام خودکار شهرستان مراغه با حضور علی دولتی مهر مدیر کل هواشناسی و جمعی از مسئولان شهرستانی، با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال افتتاح شد. افشین ابراهیمی مسئول روابط عمومی هواشناسی استان گفت: این ایستگاه مجهز […]

به گزارش قلم پرس از  مراغه، در راستای توسعه و تکمیل شبکه ایستگاه‌های هواشناسی استان آذربایجان‌شرقی ایستگاه اقلیم‌شناسی تمام خودکار شهرستان مراغه با حضور علی دولتی مهر مدیر کل هواشناسی و جمعی از مسئولان شهرستانی، با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال افتتاح شد.

افشین ابراهیمی مسئول روابط عمومی هواشناسی استان گفت: این ایستگاه مجهز به پنج سنسور دما، رطوبت، سمت و سرعت باد و میزان بارندگی می‌باشد و اطلاعات اندازه‌گیری شده آن به‌صورت آنلاین در اختیار هواشناسی استان، سازمان هواشناسی کشور و کاربران مختلف قرار می‌گیرید.

 ابراهیمی افزود: استان آذربایجان‌شرقی با توجه به شرایط اقلیمی و وضع آب و هوا، اهمیت هواشناسی بیشتر ملموس بوده و از آنجا که آگاهی و شناخت شرایط آب و هوا و تغییرات آن، پیش نیاز اساسی تصمیم‌گیری‌ها در تمام زمینه‌های توسعه پایدار استان است.

انتهای پیام/