اعلام شرایط عضویت در هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت
اعلام شرایط عضویت در هیات مدیره شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، اطلاعیه شماره ۲ به شرح زیر است: بدینوسیله به اطلاع آن دسته از متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی که قصد دارند به عنوان نامزد عضویت در هیئت مدیره این شرکتها ثبت نام نمایند می رساند نظر به تمدید مهلت ثبت نام […]

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، اطلاعیه شماره ۲ به شرح زیر است:

بدینوسیله به اطلاع آن دسته از متقاضیان عضویت در هیئت مدیره شرکت های سرمایه گذاری سهام عدالت استانی که قصد دارند به عنوان نامزد عضویت در هیئت مدیره این شرکتها ثبت نام نمایند می رساند نظر به تمدید مهلت ثبت نام نامزد های هیئت مدیره شرکتهای سرمایه گذاری استانی سهام عدالت تا تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ درخواست می شود با مراجعه بهسامانه ستانبه آدرس setan.seo.ir نسبت به ثبت نام در مهلت تعیین شده اقدام نمایند.

شرایط ثبت نام به شرح زیر است:

  1. داشتن حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی مرتبط با مورد تایید مراجع ذیصلاح تحصیلی
  2. تجربه کافی
  3. تمامی مدارک بایدبه صورت کامل و بدون نقص در سامانه مزبور بارگذاری و ارسال شوند. بدیهی است به درخواست های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمناً نحوه امتیاز دهی به واجدین شرایط در اجرای دستور العمل تایید صلاحیت حرفه ای خواهد بود که در سایت سازمان به آدرس seo.ir بارگذاری شده است و صرفا افرادی که صلاحیت آنها بر اساس این دستورالعمل احراز شود، امکان شرکت در انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت های مذکور را خواهند داشت.

سازمان بورس و اوراق بهادار