اصلاح و زیباسازی چهره بصری غرب تبریز
اصلاح و زیباسازی چهره بصری غرب تبریز

شهردار منطقه ۶ تبریز از زیباسازی و پاکسازی محلات، پارک‌ها و معابر غرب و شمالغرب تبریز خبر داد. به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور زیباسازی و اصلاح چهره بصری محلات و معابر سطح حوزه منطقه ۶ باکس‌های زباله، جداول و نیمکت‌ها و تجهیزات پارک‌ها و بوستان‌های غرب […]



شهردار منطقه ۶ تبریز از زیباسازی و پاکسازی محلات، پارک‌ها و معابر غرب و شمالغرب تبریز خبر داد.

به گزارش قلم پرس، احمد انیسه با اعلام این خبر اظهار کرد: به منظور زیباسازی و اصلاح چهره بصری محلات و معابر سطح حوزه منطقه ۶ باکس‌های زباله، جداول و نیمکت‌ها و تجهیزات پارک‌ها و بوستان‌های غرب تبریز رنگ‌آمیزی و نوسازی شد.
وی افزود: این عملیات که توسط کارگاه امانی و زیباسازی معاونت محیط زیست و خدمات شهری منطقه ۶ انجام گرفت، شامل مرمت نرده‌های میدان شهید مدنی، رنگ‌آمیزی المان مسیر میدان شهید مدنی، تعمیر و نصب تابلو در مسیر خیابان اشکان کوی افسران است.
شهردار منطقه ۶ گفت: با توجه به اولویت تامین امنیت و رفاه شهروندان ساکن در این منطقه، عملیات تامین روشنایی و رفع اتصالات برق معابر اصلی و پارک‌ها روز گذشته در پارک بانوان خیابان رضوان و محوطه راه آهن اجرا شد.
انیسه ضمن اشاره به وسعت شهرداری منطقه ۶ که بالغ بر هفت هزار و ۴۳۱ هکتار است و از لحاظ جغرافیایی حدود یک سوم از سطح شهر تبریز را شامل شده و جمعیتی حدود ۱۲۰ هزار نفر را تحت پوشش قرار می‌دهد، افزود: این منطقه به دلیل قرار گرفتن در مسیر ورودی زمینی شمالغرب تبریز، ورودی مسیر هوایی و نیز مسیر ریلی، از اهمیت و جایگاه خاصی در ارائه خدمات به مسافران برخوردار است.