اصلاح روشنایی پارک شهدای مدافعان حرم
اصلاح روشنایی پارک شهدای مدافعان حرم

[ad_1] شهردار منطقه ۷ تبریز از اصلاح روشنایی پارک شهدای مدافعان حرم خبر داد. به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: در راستای اصلاح روشنایی و ایجاد امنیت و زیباسازی پارک‌ها، تجهیز و رفع مشکلات روشنایی در دست اقدام است که پس از اصلاح روشنایی پارک‌های آخماقیه، تلاش و پامچال، روشنایی […]

[ad_1]

شهردار منطقه ۷ تبریز از اصلاح روشنایی پارک شهدای مدافعان حرم خبر داد.

به گزارش قلم پرس، محمد رشتبری در تشریح این خبر گفت: در راستای اصلاح روشنایی و ایجاد امنیت و زیباسازی پارک‌ها، تجهیز و رفع مشکلات روشنایی در دست اقدام است که پس از اصلاح روشنایی پارک‌های آخماقیه، تلاش و پامچال، روشنایی پارک مدافعان حرم نیز اصلاح شد.
وی با اشاره به نقش روشنایی پارک‌ها در بهره‌مندی شهروندان ار فضاهای شهری، رفع ناامنی و زیباسازی شهری، اظهار کرد: رفع مشکلات روشنایی محوطه شهرداری و مسیرهای منتهی به شهرداری نیز در این راستا طی دو روز گذشته انجام شد.
شهردار منطقه ۷ در ادامه افزود: در این عملیات نسبت به تعویض پروژکتورهای سوخته، سیم‌های فرسوده و سوخته و تعویض لامپ‌های سوخته اقدام شد و اصلاح روشنایی این سه مجموعه طی ۴ روز صورت گرفته است.
وی همچنین در ادامه یادآور شد: این عملیات همچنان ادامه دارد و روشنایی معابر و پارک‌ها با هدف زیباسازی و افزایش رفاه شهروندان در دست اقدام است.

[ad_2]