اسکولاری شایعه‌‌ شیرین برای تراکتور
اسکولاری شایعه‌‌ شیرین برای تراکتور
فلیپ لویس اسکولاری سرمربی نام آشنایی برزیلی که در برخی سایت به عنوان سرمربی جدید تراکتور اعلام شده نمی‌تواند هدایت قرمزپوشان تبریزی را به عهده گیرد.

به گزارش قلم پرس، برخی سایت‌ها از عقد قراردادی بین اسکولاری و زنوزی در ترکیه خبر می‌دهند و  این در حالی است که امروز در لیگ برتر برزیل اسکولاری در قامت سرمربی پالمیراس به مصاف بتوفوگو خواهد رفت.

این مربی که سابقه قهرمانی با برزیل د‌ر جام جهانی ۲۰۰۲ کره و ژاپن، قهرمانی با گوانچجو چین در ۳ فصل لیگ چین و لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۴-۲۰۱۵ و هدایت تیم‌های ملی پرتغال و برزیل و کویت را در کارنامه دارد و چلسی معتبرترین باشگاه تحت هدایت این مربی ۷۰ ساله است.

وی که مربی‌گری را از سال ۱۹۸۲ آغاز کرده است‌، فعالیت حرفه‌ی خود را از آسیا شروع کرده است و در تیم‌‌های الشباب عربستان، القادسیه کویت، الاهلی عربستان و جوبیلو ایواتا ژاپن در سال‌های دور در سابقه دارد و در سال‌های اخیر در بنیادکار ازبکستان و گوانجو چین حضور موفقی داشته است‌.

اسکولاری هم اکنون هدایت تیم پالمیراس برزیل را در لیگ برتر برزیل در اختیار دارد و با گذشت ۶ هفته در صدر جدول لیگ برزیل قرار دارد و این تیم ساعت ۲بامداد فردا به مصاف چاپه کوئنزه تیم رده‌ی دوازدهمی می‌رود.

اسکولاری ۳۱۱ روز از عقد قرارداد با سبزپوشان برزیلی گذشته است برای بازگشت مجدد به آسیا کار بسیار سختی دارد و می‌بایستی قرار خود که تا تاریخ ۱۰ دی سال ۱۳۹۹ اعتبار دارد فسخ کند که این امر محتمل هزینه‌ بسیار زیاد برای تبریزی‌هاست‌.

اسکولاری در پالمیراس برزیل عملکرد بسیار خوبی داشته است و در ۴۰ بازی، ۲۹ برد،  ۸ تساوی و تنها  ۳باخت داشته و با متوسط امتیاز کسب کرده وی در این تیم  ۲٫۳۸ است.

این مربی کهنه‌کار در تاریخ مربی گری خود ۱۸ کاپ قهرمانی به دست آورده است.

  • منبع خبر : خبرگزاری فارس