اسوتچی: روزه سکوت نگرفته‌ام/ برای تمام سخنانم سند ومدرک دارم
اسوتچی: روزه سکوت نگرفته‌ام/ برای تمام سخنانم سند ومدرک دارم

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمد حسن اسوتچی در سی و سومین جلسه‌ علنی شورای شهر تبریز اظهار داشت: هفته گذشته مطلبی در جلسه شورا مطرح کردم، وقتی صحبت نمی‌کنم می گویند روزه سکوت گرفته و حرف نمی زند در حالی که چنین نیست و مسائلی که مطرح می کنم با رعایت شرایط مطرح […]

به گزارش قلم پرس از تبریز، محمد حسن اسوتچی در سی و سومین جلسه‌ علنی شورای شهر تبریز اظهار داشت: هفته گذشته مطلبی در جلسه شورا مطرح کردم، وقتی صحبت نمی‌کنم می گویند روزه سکوت گرفته و حرف نمی زند در حالی که چنین نیست و مسائلی که مطرح می کنم با رعایت شرایط مطرح می شود.

وی ادامه داد: برخی ها در فضای مجازی کامنت نوشته‌اند که چرا زحمات حراست را زیرسئوال می‌برید؟ بنده این زحمات را زیرسئوال نبردم و انتظارات خودم را از مدیریت حاکم بر حراست مطرح کردم.

اسوتچی با بیان اینکه  یا در مورد صدا و سیما نیز می‌گویند با طرح مسائلی خودت را بالا نکش، که ما مسائلی را طرح می‌کنیم، ادامه داد: اگر جوابی ندارید، دیگر این حرف‌ها را نزنید.

وی گفت: نیاز باشد صحبت می‌کنم در غیر این صورت صحبت نخواهم کرد، سئوالاتی مطرح و بصورت صریح سخنانم را گفتم و برای تمام آنها سند ومدرک دارم.

انتهای پیام/