استمرار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تشویق مردم به تزریق دوز سوم واکسن کرونا
استمرار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تشویق مردم به تزریق دوز سوم واکسن کرونا

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به شیوع سویه جدید بیماری کرونا موسوم به اُمیکرون، بر استمرار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تشویق مردم به تزریق دوز سوم واکسن کرونا تأکید کرد. بدر شکوهی در جلسه کمیته نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا، با اشاره به کاهش محسوس رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در […]

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به شیوع سویه جدید بیماری کرونا موسوم به اُمیکرون، بر استمرار رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و تشویق مردم به تزریق دوز سوم واکسن کرونا تأکید کرد.

بدر شکوهی در جلسه کمیته نظارت ستاد استانی مقابله با کرونا، با اشاره به کاهش محسوس رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان، گفت: با توجه به شیوع سویه اُمیکرون در استان،  رعایت  کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند مبارزه با کرونا بیش از گذشته الزامی است.
 
وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی بر اساس وظایف تعریف شده نسبت به تشدید نظارت‌ها اقدام و گزارش  تخلفات را به دبیرخانه کمیته نظارت به صورت مرتب ارسال کنند.
 
شکوهی با اشاره به اینکه عدم رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس و مراکز صنفی بیشترین نگرانی را در میان مردم ایجاد کرده است، افزود: با توجه به تاکیدات رییس محترم جمهور مبنی بر گسترش آموزش حضوری، لازم است مدیران مدارس جدیت  بیشتری در این خصوص داشته باشند.
 
وی تصریح کرد: کمیته اطلاع‌رسانی و تبلیغات باید نسبت به آگاهی‌بخشی بیشتر و فرهنگ‌سازی لازم برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در میان مردم و به ویژه دانش‌آموزان اقدام کند.
 
شکوهی گفت: خوشبختانه میزان واکسیناسیون در استان ۸۶ درصد است و امیدواریم با تزریق دوز سوم واکسن و رعایت شیوه‌نامه‌ها، از موج بیماری کرونا جلوگیری کنیم.