استقرار گشت موتوری آتش نشانی در بازار بزرگ تبریز در ماه مبارک رمضان
استقرار گشت موتوری آتش نشانی در بازار بزرگ تبریز در ماه مبارک رمضان
سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کلانشهر تبریز از استقرار گشت موتوری در بازار بزرگ تبریز در راستای تأمین ایمنی و پیشگیری از حوادث در ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش قلم پرس به نقل از امور ارتباطات، هادی بدری در حاشیه بازدید شبانه خود از بازار بزرگ تبریز با بیان اینکه این بازار یکی از قطب‌های اصلی اقتصاد است، افزود: در یک دهه گذشته حوادث بزرگ بازار تبریز در ماه مبارک رمضان رخ داده و این سازمان با دستور شهردار کلانشهر تبریز اقدام به استقرار گشت موتوری از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۷ صبح در بازار نموده است.
سرپرست سازمان آتش نشانی تبریز با بیان اینکه قبل از این، همه روزه گشت پیاده آتش‌نشانان با محوریت پیشگیری از حوادث در این بازار مستقر بود ، بیان داشت: این سازمان به دلیل اهمیت جهانی، گردشگری و اقتصادی که بازار تاریخی تبریز دارد تدابیر مناسبی در راستای کاهش حوادث اتخاذ نموده است.
بدری در خاتمه به تجهیزات آتش نشانی نصب شده در سطح بازار تبریز اشاره کرد و افزود: نصب شیرهای هیدرانت آتش نشانی و فایر باکس گامی موثر در به حداقل رساندن میزان تلفات ناشی از حوادث است که از سوی سازمان آتش نشانی تبریز انجام گرفته است.