استقبال گسترده مدارس از برنامه‌های اردوئی پارک بانوان شمس تبریزی
استقبال گسترده مدارس از برنامه‌های اردوئی پارک بانوان شمس تبریزی

برنامه‌های امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ پارک بانوان شمس تبریزی با استقبال گستردۀ مدارس سطح این منطقه مواجه شده است. به گزارش قلم پرس، پس از دو سال وجود ویروس منحوس کرونا در جامعه و دوری از فضاهای عمومی پارک ها و مکان های فرهنگی امور فرهنگی شهرداری منطقه ۱ در راستای ایجاد شور و […]



برنامه‌های امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ پارک بانوان شمس تبریزی با استقبال گستردۀ مدارس سطح این منطقه مواجه شده است.

به گزارش قلم پرس، پس از دو سال وجود ویروس منحوس کرونا در جامعه و دوری از فضاهای عمومی پارک ها و مکان های فرهنگی امور فرهنگی شهرداری منطقه ۱ در راستای ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان اقدامات ویژه‌ای را در پارک‌ها و فضاهای فرهنگی این منطقه از جمله پارک بانوان شمس تبریزی ایجاد کرده که مورد استقبال گسترده شهروندان واقع شده است.
یکی از این برنامه‌ها، اردوهای تفریحی مدارس در پارک بانوان شمس تبریزی است که بسیار مورد استقبال مدارس و دانش آموزان واقع شده و هر روز شاهد حضور مدارس در مقاطع مختلف (دختران) در این پارک هستیم.
مراکز دیگر فرهنگی منطقه نیز اقدام لازم برای جذب هنرجویان و خانواده‌های شهروندان در رشته های مختلف را آغاز کرده و بر این اساس ثبت نام کلاسها آغاز شده که از آن جمله می‌توان به کلاسهای فرهنگی شهید بهشتی و کتابخانه های منطقه اشاره کرد.